Lausunto Euroopasta: Malesian Boeing 777-onnettomuudessa
International Institute for Middle-idän ja Balkanin opinnot (IFIMES) Ljubljanassa, Sloveniassa, säännöllisesti analysoi tapahtumat Lähi-idässä ja Balkanilla. Ilmailu Yleinen Blagoje Grahovac jäsen neuvottelukunnan IFIMES International Institute on analysoinut äskettäinen katoaminen Malaysia Airlines Boeing 777. Hänen artikkelissa "MALAYSIAN Boeing 777 onnettomuus" on täällä julkaistaan kokonaisuudessaan. - Katso lisää: http://www.ifimes.org/en/researches/malaysian-boeing-777-accident/ # sthash.CklFFfx0.dpuf
Perusteella kerättyjen tietojen ja julkaistaan se on mahdollista luoda joitakin tärkeitä parametrejä jälleenrakentamiseen puuttuu Malaysia Airlines Boeing 777-onnettomuudessa. Nämä parametrit ovat:
- Tulevat signaalit tukiaseman osoitti, että moottorit työskentelivät noin seitsemän tunnin kuluttua kone virallisesti katosi;
- Vaikka satelliitti-ja tutka kuvia koneen ilmassa eivät ole riittävän luotettavia ne osoittavat, että kone oli fyysisesti ilmassa noin seitsemän tunnin kuluttua kun se virallisesti katosi;
- Se, että useat matkustajat olivat heidän matkapuhelimet päällä on huomattava osoitus siitä, että he olivat fyysisesti läsnä tasossa, kun se lensi ilmassa, vaikka yksikään niistä vastasi puhelut.
Edellä mainitut muuttujat viittaavat seuraavat:
- Toistaiseksi päätellään, että kiistanalainen seitsemän tunnin puuttuu kone oli fyysisesti ilmassa ja jonkinlainen purjehtii asema;
- Mahdollisuus terrori-isku kone on suljettava pois, koska miehistö olisi voinut lähettää joitakin signaali ja osa matkustajista kanssa matkapuhelimet päällä olisi tehnyt saman. Lisäksi terroriteko tapahtuu aluksella ei antaisi kone on tällainen lentoa autonomia;
- Vahingossa tai tahallaan fyysinen tuhoaminen tasossa joidenkin ohjus aseen alemman pallonpuoliskolla on suljettava pois, koska tällaisessa tapauksessa kone ei olisi pysynyt lentävät aseman niin pitkän aikaa ja miehistö ovat raportoineet odottamaton tapahtuma;
- (Mikro todennäköisyys) kone törmäisi meteoriitti suihku lähtöisin ylemmän pallonpuoliskon voidaan sulkea pois, koska tämä olisi johtanut välittömään kaatua alas tasolle;
- Tahallinen kulkeutuminen tason miehistön ja sen laskeutuessa tuntemattomassa paikassa voidaan sulkea pois, koska kiitotiet jossa suihkukone tähän luokkaan voidaan laskeutui sijaitsevat hyvin kiireinen lentokentillä ja olisi mahdotonta pitää se salassa niin kauan;
- Olettaen, että miehistö tietoisesti itsemurhan voidaan sulkea pois, koska ne olisivat tehneet sen hetkeksi ja kone ei olisi "vaelteli" niin kauan ilmassa lentävät parametrit, jotka ovat osoittaneet mitään logiikkaa tai lain ilmailualan navigointi;
- Terroriteon hetkellisiä ja tappava massamyrkytykseksi miehistön ja matkustajien voidaan sulkea pois, koska tässä tapauksessa kone olisi jatkanut lentoa pitkin ohjelmoidun reitin kunnes se kulutetaan kaikki polttoaine;
- "Vaeltava" koneen ympärillä ilma pitkin epäsäännöllinen reittinä, kunnes se kuluttaa kaikki polttoaine osoittaa, että miehistö oli hallitsemattomasti "uudelleenlastaus" joidenkin ja "toimitusjohtaja" kone jotenkin.
Se voidaan päätellä edellä, että miehistö ja matkustajat olivat identtisiä jatkuvasti menettämässä tajuntansa. Tämä johtaa päätelmään, että mahdollinen syy lento-onnettomuudessa oli tajunnan menetys koko miehistön ja matkustajien vuoksi hypoksia, seuraa kuolema.
Tämä tarkoittaa sitä, että ei ollut äkillinen paineistuksen miehistö olisi ollut osoitus ja automaattinen järjestelmä olisi käytössä happijärjestelmän ja naamiot.
Yllämainitut pistettä seuraavat: ensinnäkin Paineistusjärjestelmän (säännellään matkustamon paine) oli viallinen teknisen kunnon jo ennen kuin kone lähti toiseksi, pitäisi olla päinvastoin "automaattinen" järjestelmän paineistusjärjestelmän oli " käsikirja "järjestelmä, joka miehistö ei huomannut, ja kolmanneksi (ja mielestäni todennäköisesti), terroriteko toteutettiin, kun kone oli vielä kentällä tapa sabotoida Paineistusjärjestelmän ja poistamalla liittyvät signalisation.
Tämä olisi voinut aiheuttaa matkustajien ja miehistön vähitellen laskevan valtion hypoksia, jolloin he olivat menossa läpi vaiheissa illuusioita ja hallusinaatioita, lopulta seuraa kuolema.Päämäärätön ja hallitsematon lentävä kone useita tunteja on vahva osoitus siitä, että skenaario.
Hypoksia, illuusioita ja hallusinaatioita ilmassa olivat tärkeä tutkimuksen aloilla ilmailu fysiologian ja ilmailun psykologian aikaisempina vuosina. Tekninen kehitys ilmailun automaatio ovat nostaneet näitä tutkimuksia ulos säännöllisesti lentäjien koulutusta.
Heinäkuussa 1965 Jugoslavian ilmavoimien merkitty selvästi havaita kyseessä ohjaajan kuoleman vuoksi hypoksia.
Vaikka lentävät ryhmä Thunderjet ilma että lähti Zemunik lentokentältä lähellä Zadar, ryhmänjohtaja lakkasi vastaamasta ja lennon ohjaus soittamiseen sekä soitettaessa muista lentäjät ryhmään.
Kumppani ohjaajat yrittivät ottaa yhteyttä häneen turhaan ja voi vain katsella hänen inertti pään liikkeitä. Hän jatkoi lentää suoraan eteenpäin kunnes polttoaine loppuu, lyömällä maahan lähellä kaupunki Murau on Autrian ja Sveitsin rajalla.
Asiantuntija suoritettu tutkimus onnettomuuden jälkeen kävi ilmi, että ilma happijärjestelmän epäonnistui. Thunderjet lensi korkeudessa, joka oli 3 000 metrin syvyydessä, että Malesian Boeing 777. Tilastot osoittavat, että joitakin kokeilu kuolemista johtuu illuusioita lasketaan tuhansissa. Kuitenkin, se ei ole tiedossa, kuinka moni näistä tapauksista oli aiheuttanut hypoksia.
Salaliittoteorioita ja mystiikan olisi jätettävä, kun käsitellään ilmailun onnettomuuksien. Roskia Malesian Boeing 777 olisi etsinyt jopa viisituhatta km sivuttain koneen suunniteltua reittiä.
Tämä teksti on suunnattu niin yrittää auttaa Malesian kollegoiden kanssa huomautuksista ohjaajan vuosikymmenten kokemusten joka oli myös lennonopettaja ja jäsen useissa palkkiot tutkinnasta syistä ilmailun onnettomuuksien. On kuitenkin otettava huomioon, että riittämätön muuttujat olivat saatavilla konkreettisia lentoa Malesian Boeing 777.
Slovenian Aviation Yleinen Blagoje Grahovac joka on jäsenenä neuvottelukunnan IFIMES International Institute
- Katso lisää: http://www.ifimes.org/en/researches/malaysian-boeing-777-accident/ # sthash.CklFFfx0.dpuf
Ljubljana / Belgrad, 18 maaliskuu 2014
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti