Sivut

sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

The 4th Media » Flight MH 37: Media Should Pose Critical Questions to US, Its Intelligence Services

4. Me

Lento MH 37: Media pitäisi aiheuttaa kriittisiä kysymyksiä Yhdysvaltoihin, tiedustelutuloksista

Katoaminen Malaysian Airlinesin lento MH 370: biljoonan dollarin Kysymys Yhdysvallat ja tiedustelupalvelun


Malesian tiedotusvälineiden pitäisi aiheuttaa kriittisiä kysymyksiä Yhdysvaltojen ja tiedustelupalvelun eikä Malesian hallitus 



Sanon heti, että olen täysin samaa mieltä lehdistötiedotteet Malesian puolustusministeri ja vt liikenneministeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein että "olemme tehneet itsemme oikeudenmukaisesti, vastuullisesti ja historia tuomitsee meidät siitä."
Ja ilkikurinen ja röyhkeää kysymykseen kirjeenvaihtaja Financial Times, Datuk Seri luottamus ja rehellisyys perustellusti sanoa ilman pelkoa ristiriitaa, että "en usko olisimme voineet tehdä mitään erilainen kuin mitä olemme jo tehneet."   hyvin tehty!
Financial Times, CNN ja muut ulkomaiset tiedotusvälineet pitäisi aiheuttaa samantapaisia ​​kysymyksiä Yhdysvaltojen ja sen tiedustelupalvelut ja lopettaa mielistelevä, että Malesia ei ole ollut avoin ja / tai harjoittavat salailusta. Ulkomaiset tiedotusvälineet pitäisi lopettaa harjoittaa likainen politiikassa!
Toivon, että seuraavat julkaistaan ​​tämän artikkelin, Malesian joukkoviestinnän keskittyy kyseenalaistaa eheyden Yhdysvaltojen apua Malesiaan kolmen ensimmäisen viikon lentoetsinnän huolimatta äskettäin tarjouksen enemmän apua.
Olen lohduttaa, että minun varauksellisesti Yhdysvaltojen ja sen tiedustelupalvelut sekä muut tiedustelupalvelut liittyvät läheisesti Yhdysvaltain, varsinkin Britannian salainen palvelu, ovat olleet enemmän kuin oikeaksi Reutersin antamassaan uutisia kertomuksen 28 maaliskuu 2014 oikeus  geopoliittinen pelejä haitta metsästää lennon MH370
Vertailla lentojen MH370, Malaysian Airlines jetliner että katosi yli Etelä-Kiinan merellä 8. maaliskuuta, on mukana yli kaksi tusinaa maissa ja 60 Lentokoneiden ja laivojen mutta on haitannut alueellista kilpailua.
... Kun Yhdysvallat pelaa varsin vaimeaa rooli raivaustyö että viime aikoihin asti se olisi hallinnut, asiantuntijat ja virkamiehet sanovat ei ollut todellista keskitettyä koordinointia, kunnes etsiä kone rajoittui saari Intian valtamerellä, kun Australia pitkälti otti vastuun.
Osa ongelmaa on, että Aasia ei ole Nato-tyyliin aluepuolustuksen rakenne, vaikka useat maat ovat muodollinen liittoutumia Yhdysvalloissa. Commonwealth jäsenet Malesia, Singapore, Uusi Seelanti ja Australia on myös järjestely Britanniassa keskustella puolustuksen alalla kriisiaikoina.
Kuten mysteeri syveni kohtalosta Boeing 777 ja sen 239 matkustajaa ja miehistön, useimmat kiinalaiset,  kävi selväksi, että erittäin luokitellut sotilasteknologian voisi olla avain.
Mutta tutkimuksessa tuli umpikujassa yli  haluttomuus muita jakamaan arkaluonteisia tietoja, pidättyväisyys, joka näytti kovettua kuin hakualueen kasvanut.
"Tämä on muuttumassa vakooja romaani",  sanoi lähettiläs Kaakkois-Aasian maassa, toteaa se oli kääntymässä huomiota alueisiin ja tekniikoita harvat maat halunnut julkisesti keskustella.
Loppujen lopuksi ainoa maa, tekniset resurssit takaisin koneeseen - tai ainakin sen musta laatikko tallennin, joka voisi olla vedessä useita kilometrejä syvä - voi olla Yhdysvalloissa.
Sen syvänmeren ajoneuvoja lopulta raahattiin ylös raunioista Air France 447 jälkeen 2009 törmää syrjäseudulla Etelä-Atlantilla.
Vaikka Putrajaya on pakko paljastaa joitakin rajoja ja valikoimia sen ilmapuolustus, haluttomuus Malesian naapurit vapauttaa arkaluonteisia tutkatietoa ehkä ovat estäneet tutkimuksen päiviä.
Klo suurlähettilästason kokouksessa ad hoc-kriisikeskus klo lentokentällä hotelliin 16. maaliskuuta Malesia virallisesti vetosi maiden suihkun mahdollista polkua apua, mutta osittain tapasi kohtelias stonewalling, kaksi ihmistä lähellä neuvottelut sanoi.
Jotkin maat pyysivät Malesia laittaa sen pyynnöstä kirjallisesti, liipaisu tuulenpuuska diplomaattisesta ja korkean tason yhteyksiä.
"Siitä tuli pokeria, jossa Malesian jakoi kortit pöydässä, mutta ei voinut pakottaa muita osoittamaan kätensä," henkilö toisesta maasta mukana keskusteluissa sanoi.
Kuten Pohjois-Intian valtamerellä, jossa kiinalaiset joukot toimivat rinnakkain muiden kansojen torjumiseksi Somalian merirosvouksen, nykyiset ja entiset virkamiehet sanovat kaikki osapuolet ovat lähes varmasti hiljaa vakoilee ja seurantaan toisiaan samaan aikaan. (Alleviivaus lisätty)


WantChinaTimes,  Taiwan ilmoitti,
hän Yhdysvallat on hyödyntänyt etsiä puuttuvia Malaysia Airlines lento testata ominaisuuksia Kiinan satelliittien ja arvioida uhka Kiinan ohjuksia vastaan ​​sen lentotukialuksia,  raportoi sisarlehti Want Daily.
Erich Shih, Chief reportterina Kiinan kielen sotilaallinen uutiset kuukausittain Defense International, sanoi t hän Yhdysvalloissa on enemmän ja parempia satelliitteja, mutta ei ole osallistunut vertailla lentojen MH370,  joka katosi noin tunnin kuluttua lentoaan Kuala Lumpur Pekingiin aamuyöllä maaliskuun 8 239 ihmistä aluksella.
Shih väitti, että Yhdysvaltain hillitsi koska se halusi nähdä, mitä tietoja Kiinan satelliittien antaisi.
Edellä on todellisuutta, joka meidän on kohdattava. Siksi herkeävät kaikki yritykset merkitä edellä valtamediassa artikkeleita kuin "salaliittoteorioita". Reuters on päästänyt Genie pullosta!
Malesian Liikenneministeri Datuk Seri Hishammuddin antoi vinkkejä Malesian vaikeudet (samalla kun hänen kätensä oli sidottu tiedustelupalvelujen protokollia ja tai epäämisestä asianomaisessa ulkomaisten tiedustelupalvelujen ja diplomaattisia haluttomuus), mutta paikallinen media ole ymmärtänyt vivahteita hänen lausunnot eivät suuntaamalla kysymyksiin osapuolet, jotka ovat epäonnistuneet Malesian heidän naapurinsa ja niiden tehtävät erilaisissa puolustus vastaisella tavalla.
Malesian media, lue vähintäänkin kolme kertaa, lauseita lihavoitu ja herätä siihen todellisuuteen, että maamme on kohdeltu huonosti, vaikka maamme laittaa kaikki sen kansallista turvallisuutta korttinsa pöytään niin, että maat, joiden kansalaisia ​​matkustajaa lennolla MH 370 voisi esittää vilpittömästi auttaa ratkaisemaan tämä valitettava tragedia, joka ei ole Malesian päätöksenteossa.
Malesia on vaan uhri tämän tragedian, jonka taso, MH 370 käytettiin salainen agenda, jolle vain aika paljastaa.
Minun edellisessä artikkelissa lähetetty verkkosivuilla 27 maaliskuu 2014, olen altistunut kuinka Israel käyttää hyväkseen tragedia luoda julkisuudessa sodan Irania vastaan, islamilainen maa, joka on tiiviit yhteydet Malesiassa.
Alussa lentoetsinnän, kaikki asianomaiset totesi yksiselitteisesti, että  kaikissa skenaarioissa, ei väliä kuinka epätodennäköistä olisi tarkasteltava kriittisesti ilman kiviä jää kääntämättä - terrori kaappaus, itsemurhatehtävä, tekniset viat, riittämätöntä turvallisuutta, rikolliset toimet pilotti-ja tai co ohjaajan jne.
Edellä esitetyn perusteella lähtökohta, perheille matkustajien ja miehistön MH 370 on täysi oikeus kysyä seuraavia kysymyksiä Yhdysvalloissa ja muissa maissa, jotka ovat kehittyneempiä tekniikoita seurata ja valvoa lentokoneet ja laivat kaikissa olosuhteissa.
Tällaisia ​​kysymyksiä saa ampua alas ne, jotka ovat piilotettu agenda, että tällaiset kyselyt merkitse "salaliittoteorioita". Kaukana salaliittoteorioita, me väittävät, että esitettyihin kysymyksiin alla ja perustelut, jossa heitä on perusteltu ja on puututtava osapuolten uhalla, päättely olisi katsottava, että ne ovat sekaantuneet katoamiseen MH 370.
Antaa meidän aloittaa.
1) Oliko kone määräsi kääntyä takaisin, jos niin kuka antoi käskyn?
2) Oliko kone kääntyi takaisin käsin tai kauko-ohjauksella?
3) Jos jälkimmäinen, missä maassa tai maissa teknologioiden panemasta tällaista toimintaa?
4) Oliko MH 370 weaponised ennen lentoa Pekingiin?
5) Jos näin on, mitkä ovat todennäköisesti menetelmiä tällaisen operaation - Biologiset aseet, likaisia ​​pommeja?
6) Oliko Peking / Kiina tavoite ja jos, niin miksi?
7) Qui Bono?
8) aikajärjestyksestä maiden tunnistaa väitetty MH 370 roskia Intian valtameren oli ensimmäinen ja tapahtui Australiassa seuraavina Ranska, Thaimaa, Japani ja Iso-Britannia kautta Immarsat.Miksi USA ei tarjoa mitään satelliitti älykkyys asti tänään?
9) Ennen kytkin keskittyä Intian valtameren, oli lentoetsinnän Etelä-Kiinan merellä, käytetään tekosyynä käyttöön vedenalaisen laitteiston seurata ja valvoa merivoimien valmiuksia kaikkien kansojen merivoimat kilpailevat omistukseen kiistänyt aluevesillä? Reutersin Mainituista näyttää ehdotti tällaista tulosta.
10) Miksi ei ollut painopiste, erityisesti ulkomaiden tiedotusvälineissä, tiedustelu ja valvonta valmiuksia Diego Garcia, strategisten meri-ja ilma pohjan Yhdysvalloissa?
11) Miksi mitään kysymyksiä kysyttiin lentoradan MH 370 (jos väitetyllä se syöksyi Intian valtamerellä), oli tapahduttava maantieteellisellä parametrien tiedustelu Diego Garcia? Miksi lentokoneita ei käytetty, Diego Garcia siepata "Tunnistamaton" kone joka ilmeisesti olisi uhka Diego Gracia sotilastukikohta?
12) vanhentuneita ominaisuuksia Hexagon satelliittijärjestelmän käyttöön Yhdysvaltojen vuonna 1970 on maaerotuskyky 0,6 metriä; mitä enemmän esillä ja uusinta teknologiaa ylpeillä kyky tunnistaa esineitä kooltaan paljon pienempiä. Miksi tällaisia ​​satelliitteja ole esittäneet kuvia väitetyistä roskat Intian valtamerellä? Olivatko he tarkoituksella jättänyt?
13)      6. huhtikuuta 2012 Yhdysvaltain käynnisti operaation puhuttu "NROL-25" (joka koostuu vakoilusatelliitti) alkaen Vandenberg Air Force Base Kaliforniassa. NROL-25 satelliitti oli todennäköisesti vedetään " synteettisen aukon tutka ", joka pystyy tarkkailla tavoitteet ympäri maailmaa päivänvalossa ja pimeässä, pystyy tunkeutumaan pilvien ja tunnistaa maanalaisissa rakenteissa kuten armeijan bunkkerit.  Vaikka totta ominaisuuksia satelliitit eivät olekaan yleisesti tiedossa, koska niiden huippusalainen luokitus , jotkut analyytikot  ovat väittäneet  , että tekniikan avulla viranomaiset zoomata kohdetta niin pieni kuin ihmisen nyrkki alkaen satojen kilometrien päässä.  Miten on, ettei kuvastoa MH370 roskat toimitettiin Malesia , koska tämä ominaisuus ei ole luokiteltu vaikka muita teknologioita saattaa hyvinkin jäädä luokiteltu? (Lähde: Slate.com)
14) Voisiko olla, että edellä valmiudet eivät olleet yhtä mainostetut?
15) kuitenkin joulukuussa 2013, USAtlas V oli laukaistu kuljettaa vakoilusatelliitti NROL-39 National Reconnaissance Office, tiedustelupalvelu, joka on usein varjoon pahamaineinen National Security Agency (NSA), vain se nappasi dataa vakoilusatelliittimme ulkoavaruudessa."NROL-39 tunnus" edustaa Octopus monipuolinen, mukautuva, ja erittäin älykäs olento. Emblematically, vihollisia Yhdysvallat pääsee missä he haluavat piilottaa. Tunnus rohkeasti todetaan, "Mikään ei ole ulottumattomissamme".
Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että lonkerot Amerikan Maailman Octopus leviävät ympäri maailmaa kela noin kaikkensa heidän ulottuvillaan, joka on hyvin, kaikki (Lähde: Voice of Moscow). Silti Yhdysvalloissa on tällaisia ​​ominaisuuksia pysyi vaiti. Miksi?
Ei voida sanoa, että se ei kuulu valtakunnassa todennäköisyydet, että Yhdysvallat ei välttämättä halua kone MH 370 perittävä takaisin, jos rogue älykkyys toimijat olivat vastuussa katoamisesta MH 370.
Jos edellisiin kysymyksiin on aiheuttaman Yhdysvaltojen ja muiden tiedustelupalvelujen ja vastaukset eivät ole tulevan, olen sitä mieltä, että Malesian hallitus pitäisi ilmoittaa julkisesti, että kansallisen suvereniteetin ja turvallisuuden voinut vaarantua, katoaminen MH 370 ja että asiaa tiedustelupalvelut ovat hiljaisesti sekaantuneet katoamiseen MH370.
Tulemalla ulos avoimesti selittää tukalaan kohtaamista maamme, Malesia saattaa estää vihamielinen teko kolmatta maata vastaan.
 Kehotan siis Malesian joukkotiedotusvälineiden olla rohkea ja aloittaa kyselemällä vain Yhdysvalloissa ja muissa tiedustelupalvelut voi antaa lopullisia vastauksia edellä 15 kysymystä .
On turha vaatia vastauksia Malesiassa emme ole missään pysty toimittamaan tietoja meillä ei ole valmiuksia maailmanlaajuisten ja alueellisten sotilasvallan.
Malaysians on yhdistettävä hallituksen takana niin, että johtajamme ei tarvitse tuntea, että he ovat yksin harteilleen tämän valtavan taakan.


Matthias Chang  on merkittävä Malesian asianajaja ja kirjailija, joka toimi poliittinen sihteeri ja neuvonantaja entinen pääministeri tohtori Mahathir Mohamad.




http://www.globalresearch.ca/disappearance-of-malaysian-airlines-flight-mh-370-the-trillion-question-to-the-us-and-its-intelligence-services/5375780

Aiheeseen liittyviä artikkeleita:

dia »Flight MH 37: Media pitäisi aiheuttaa kriittisiä kysymyksiä Yhdysvaltoihin, tiedustelutuloksista

Ei kommentteja: