Venäjän viidennen sukupolven jetfighter T-50 niille tehdään virallinen lennon testit
Viisi lentokonetta on määrä testata, viidennen T-50, jossa on otettu pois lokakuussa 2013. Vain kuukautta myöhemmin, lentojen kokonaismäärän ylitti 450. Kun Venäjän ilmavoimat saa 6 tai 8 kokeellinen T-50 jetfighters, lentojen määrä voisi helposti 400-500 euroa vuodessa, joka tarjoaa suorittamiseksi lentotestausohjelma 2000 lentojen muutamassa kolmesta neljään vuotta. Muutaman ensimmäisen T-50 jetfighters on määrä saapua Lipetsk koulutuskeskuksen Venäjän ilmavoimien uudelleenkoulutuksen Venäjän armeijan lentäjät vuonna 2015.
T-50 tulee ensimmäinen uuden sukupolven jetfighter että Venäjän ilmavoimat on hyväksynyt huoltoon 1980-luvun lopulta, kun Su-27 otettiin käyttöön. 50-60 T-50 jetfighters on tarkoitus osti Venäjän ilmavoimien vuoteen 2020 mennessä, kun taas kokonaismäärä T-50 on määrä hyväksyä palvelun muodostavat 200-250. Se on katsonut, että ensimmäisen torjumiseksi liikkumavaraa yksikkö on torjua valmistuu 2017 tai 2018.
Uuden jetfighter olisi pitkälti lisätä Venäjän ilmavoimien torjumiseksi potentiaalia korvaamalla vanhentunut Su-27 ja osittain Su-30, ja varmistaa herruudesta hypoteettinen ilmataistelun yhteenotoissa vihollinen, joka vetoaa päivitetään neljännen sukupolven ja jopa viidennen sukupolven jetfighters , kuten F-35 tai F-22, joka on sillä hetkellä käytössä USAF.
Neuvostoliitto aloitti työn, viidennen sukupolven jetfighters vuonna 1980. Vuoteen 1990-luvun puolivälissä, Mikojan mallioikeustoimistossa keksi Project 1,44, kun taas Suhoi mallitoimistoon, Project S.37. S.37 oli alun perin tarkoitus hioa joitakin uusia teknologioita, joten uusien MIG jetfighter olisi voinut mennä tuotantoon, mutta Mikojan hanke pysähtyi rahoituksen puutteen vuoksi.
Se kävi selväksi, että 1990-luvun puolivälissä, että kyseiset hankkeet olivat kasvussa moraalisesti vanhentunut ja olisi luovuttanut. Päätös kehittää periaatteessa uutta lentokonetta on ottanut jo 21. vuosisadalla. Suhoi, Mikojan ja Jakovlev suunnittelutoimistoja keksi hankkeitaan. Tämän seurauksena Sukhoi tuli pääkehittäjä uusien lentokoneiden, joka tuli tunnetuksi T-50.
F-22 suunnittelijat ovat pitkälti uhranneet suoritusarvot matalan havaittavuus, kun taas T-50 suunnittelijat keskittynyt varmistamaan hyväksyttävän yhdistelmän sekä näiden.Tämän seurauksena T-50 ylpeilee ylivoimaisesti paremman suorituskyvyn ominaisuuksia, kuten matkanopeus ja lentoetäisyydellä, joilla on ratkaiseva merkitys raskaan jetfighter, kuten T-50. Kaikki merkit ovat Venäjän jetfighter ylpeilee myös suurempina sisempi ase osastoa, joka on merkittävä taktinen etu.
Mutta matalan havaittavissa tekniikka ei uhrata lainkaan pitkällä aikavälillä, koska Venäjä on alkanut tuottaa uusia komposiittimateriaaleja, tutka-imevää pinnoitteet, ja tyypit väriaineita, jotka, jos yhdessä huippulentokoneesta geometria analyysin ja tutka salpaajien ottokanavan kohtia, tehdä T-50 erittäin matala havaittavissa ilma.
Avaintekijä T-50 tapon potentiaali on jetfighter palo valvontajärjestelmä, mukaan lukien aktiivinen vaiheohjauksisen tutka keula kehon ja antennien siivet ja perässä kehon, varmistetaan kaikki näkyvyys.
T-50 on vielä parempi kuin F-35, joka ei ole tullut täysivaltainen viidennen sukupolven jetfighter, mutta kustannukset kuitenkin vain hieman vähemmän kuin edeltäjänsä, F-22.Kustannukset F-35 on alentaa hiljattain kuin sen sarjatuotanto pääsee vauhtiin, mutta se ei ole niin helppo parantaa suorituskykyä ominaisuuksia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti