Sivut

tiistai 7. tammikuuta 2014

Tyttäreni kertoi minulle juuri noin tunti sitten: Anna Haavisto
Olen todella järkyttynyt seinällä naapurini itsemurhan, hän asui naapurissa rapussa. Samassa kohdassa, kun olin. Hän hyppäsi parveelta 4kerroksesta ja huomasin, että olin savukkeen. Hän ilmeisesti yritti roikkua. Näin kun hän hengitti. Laitoin vaatteet ulkopuolella nopeesti otin sen ja juoksin koirat alas. Soitin ambulanssin yritin tuntea, jos hän hengittää, mutta en tuntenut pulssia. Ja ei tiedä, onko hän hengitti .. Mikään tuntui. Oliko paljon verta nurmikolla. Pelastuslaitos ajoneuvot tuli kaksi, kolme ambulanssit, kolme poliisiautoja ja kaksi hyökkäys yksikkö auton. Kerroin heille kaiken, mitä olen nähnyt. Valitettavasti hyppäsi naapuri (mies) oli jo kuollut, kun sain hänen on. Olen vain järkyttynyt ja järkyttynyt.Näky oli jotain aivan kauheaa sanat eivät riitä kertomaan minulle Sokin suuruus.

Ei kommentteja: