Sivut

torstai 23. tammikuuta 2014


Auton 2014: peer alennukset älä unta?

Sosiaalinen ) - Pysäköinti alennukset tuonnin, kotimaisen ajoneuvot on kilpailtava alennuksia. Tällä hetkellä kotimaan autokaupassa edelleen erittäin kannattavaa, jos ei hard discount olemassa. Näyttää siltä, ​​halpaa ei ole enää unelma lähitulevaisuudessa.


Tuodut ajoneuvot ASEAN muuttuu?
Alkaen 1.1.2014, tuontitulli autojen ASEAN Vietnamissa laski 50%. Kuitenkin nämä autot tuoduille Vietnam ei ole vähentynyt. Esimerkiksi kanssa kaksi pientä autoa Toyota Yaris ja Mitsubishi Mirage, hinta pysyy samana kuin vuonna 2013.
Keskustelu tästä asiasta, yritykset sanoi useimmat tuotujen ajoneuvojen ASEAN ei alennusta inventaario vuodesta 2013. Ei anna uusi auto, joka on määrä näytteitä odottaa syntymän uuden 2014 version pitäisi ei ole tuotu. Seuraavan kerran, kun monet tuodut autojen hinnat varmasti laskevat.
Laskelmien mukaan yritysten, vain alennettu tuontitulli valmiiden ajoneuvojen alas 50%, monet tuodut autot ovat voineet kilpailla kotimaassa koottu ajoneuvoja.
Samaan aikaan Mr. Yoshihisa Maruta, pääjohtaja Toyota Vietnam, sanoi 2014 auto kokoonpano tuotantoa maa ei voi alentaa hintoja, koska alennus tekijä auton no.
autot, kaupunki-koulut, yritykset, in-maa, tuonti ja vienti ja arvo-autoja, down-down, vero-kokoonpanossa ja asennuksessa, koko-yksikkö, ASEAN
Jatkossakin monet ulkomaiset automerkki päästä Vietnamin markkinoille kautta CBU auton tuonnin jakeluun.
Tämä sai monet huolissaan auto olisi juuttua veteen ennen maahan tuotujen ajoneuvojen. Jopa 2013, auto oli tuotu auton vallita kuin vedessä huolimatta tuontitulli valmiiden ajoneuvojen pysyy korkeana ja autoteollisuuden markkinoilla ei ole oikeastaan ​​viimeistellä synkkä tunnelma.Erityisesti kasvua Vietnamin autoteollisuuden markkinoilla vuonna 2013 saavutti 19% verrattuna 2012, ainoa auto maassa kasvoi 18%, kun taas ajoneuvojen tuonti kasvoi 23%.
Ennuste Association of Vietnam autonvalmistajien (VAMA) Vietnamin auto markkinoilla vuonna 2014 edelleen osoittautunut erittäin pessimistinen, joissa on pieni noin 9% kasvua kokonaismyynti 120000 ajoneuvoja, kokoonpano, mukaan lukien kotimaisen tuotannon ja tuonnin.
Import veroaste laski täydellisinä yksikköinä, pk-yritysten osalta kohtalo auton kokoontumis-maassa, kuten kuorma-autoihin (poimia) ennen. Vuonna 2012, jolloin Vietnam auto verohelpotuksia avopakettiautoihin peräisin ASEAN 15%, kaikki autot on koottu maassa oli hiljentynyt pitkään ja siirtyi tuotujen autojen yksiköt Thaimaasta.
Ennuste Euroopan kauppakamarin Vietnamissa (Euro Cham) sanoi automaattinen kokoonpano teollisuuden maassa kykenevät kasvamaan vain 3% / vuosi vuosina 2014-2018, koska kilpailijoita kiristyvässä autoja tuotu ASEAN-maiden ja jäsenmaiden taloudellista yhteistyötä koskeva sopimus kuten: Japani, Korea, Kiina.
Vuonna 2013 siellä oli joukko upouusia autoja käynnistää viralliset autokauppiaan CBU Vietnamissa Rolls-Royce, Bentley, Lexus, Infiniti, MG Car ... Puhumattakaan, paljon uusia tuontiautojen olivat myös suuret tuottajat, vahvistaa paikallisia kokoonpano laittaa.
2014, on edelleen monia ulkomaisia ​​autojen tuotemerkkien tunkeutumista Vietnamin markkinoille kautta CBU auton tuonnin jakeluun.
autot, kaupunki-koulut, yritykset, in-maa, tuonti ja vienti ja arvo-autoja, down-down, vero-kokoonpanossa ja asennuksessa, koko-yksikkö, ASEAN
Tukemalla teollista kehitystä VN vielä on yksi syy siihen, että autoteollisuuden taaksepäin.
Hinnanalennus on vaikeaa, koska korkeat kustannukset
Itse asiassa, auto tuotantokustannukset Vietnamissa ovat yli 20% kaikista ASEANin alueella, sillä useimmat kokoonpano linjat toimivat alle 50% kapasiteetista ja korkeat kustannukset.
On kuitenkin myös ajatus, että kotimaisiin ajoneuvoihin täysin kilpailukykyiseksi tuotu auto, jos hinta romahti. Mukaan Bui Ngoc Huyen, pääjohtaja JSC Xuan Kien Automobile, useimmat autoteollisuuden yritykset investoivat ulkomaiset suorat sijoitukset (FDI) Vietnamissa ovat kuuluisia nimiä maailmanlaajuisesti. Kun ovat suurten merkkien, brändin arvot ovat melko korkeat. Asiakkaat yleensä maksaa brändin arvo noin 10% auton myynnistä.
Lisäksi suurten merkkien, varaosat on hinnoiteltu erittäin korkea, 1,5-3 kertaa normaalia suurempi. Mr. Huyen esimerkiksi alumiini kevytmetallivanteet 16 tuuman renkaat kokoa 195 tuonnille Kiinasta Vietnamiin kustannus dongia 600000 / yksikkö, määräsi myös Japanin ensimmäinen tuotantolaitos FDI yritysten Vietnamissa hinta 800000 dongia / yksikkö, mutta autonvalmistajat sellaisia ​​isoja nimiä ovat myyntiä 3000000 dollaria / yksikkö.
Monet muut osat liikaa ja täytyy sanoa, että ne ovat erittäin kiinnostavia. Jos lasku FDI yritysten kansallisessa ajoneuvoja ja keskittyy joissakin malleissa lisätä tuotantoa sekä tuontirajoituksia valmiiden ajoneuvojen vedenjakeluun, auto voi edelleen kilpailla hyvin tuontiautojen mr Huyen sanoi.
On kuitenkin ennustettu, että laskeva suuntaus kotimaisia ​​autoja vuonna 2014 on väistämätön, koska taloudelliset vaikeudet pysyi, heikko ostovoima olisi pakko alentaa hintoja edistää kuluttajien. Muita alennuksia kilpailla uusia malleja ovat CBU. Lisäksi monet yritykset itse kokoaa veteen ennen kuin käynnistää uuden mallivuoden myös laskenut jyrkästi vanhempiin malleihin.
Monet toivoivat alennus auton rekisteröintimaksu heikkenee 2014 auto markkinoilla kukoistaa enemmän, ei niin pessimistinen ennuste VAMA.
(VietNamNet)
 artikkeli, video, valokuva maksuosuudet tällä foorumilla, lähetäbanbientap@trandaiquang.net

Ei kommentteja: