Sivut

tiistai 7. tammikuuta 2014

nna Haavisto kommentoi tätä.
Mä oon todella järkyttynyt mun seinänaapuri teki itsemurhan hän asui viereisessä rapussa. Samassa kohdassa kun mä. Hän hyppäs parveelta 4kerroksesta ja mä näin sen itse olin tupakalla. Hän ilmeisesti yritti hirttäytyä. Näin kun hän hengitti. Laitoin nopeesti ulkovaatteet päälle otin koirat mukaan ja juoksin alas. Soitin ambulanssin yritin tunnustella hengittikö hän, mutta en tuntenut pulssia. Enkä tuntenut olisiko hän hengittänyt.. Mitään ei tuntunut. Verta oli paljon ruohikolla. Pelastuslaitoksen autoja tuli kaks, kolme ambulanssia, kolme poliisi autoa ja kaks väkivaltayksikön autoa. Kerroin heille kaiken mitä näin. Valitettavasti hypännyt naapurini (mies) oli jo kuollut kun pääsin hänen luo. Mä oon ihan shokissa ja järkyttynyt. Sen näkeminen oli jotain ihan kamalaa sanat ei riitä kertomaan mun järkytyksen laajuutta.
En tykkääkään ·  ·  · 4 tuntia sitten · 
  • Sinä tykkäät tästä.
  • Anna Haavisto Niin on ja ihmiset on nii välinpitämättömiä, kukaan ei välitä toisista ihmisistä melkee kaikki ajattelee vain omaa itseään. Luulen että tällä kyseisellä ihmisellä ei ollut ystäviä, raha yms ongelmia varmaan oli. Ja kun eletään lama aikaa, hinnat nousee, köyhyys nousee, työttömiä on yhä enemmän ja enemmän se johtaa juuri tähän, ja varsinkin kun ei kukaa välitä. Helvetti päättäjät ja tavalliset ihmiset järki käteen auttakaa lähimmäisiä, välittäkää aidosti ja oikeasti. Lopettakaa se oman navan ympärillä pyöriminen. VÄLITTÄKÄÄ MUISTA IHMISISTÄ!!!!

Ei kommentteja: