Sivut

torstai 2. tammikuuta 2014


Viime vuoden anteeksipyynnön professori Van Nhu Cuong

Sosiaalinen ) - Viime vuonna, 31/12, Prof Van Nhu Cuong - kuuluisa opettaja - Näkyviin tulee kaksi aktiivista huomiota: anteeksipyyntöjä Facebookissa ja oli vastattava verkko-opetusta .

Professori Van Nhu Cuong, anteeksipyyntö, väittäen, opiskelijat
Professori Van Nhu Cuong (Photo VTC)
Aamulla, hänen oma sivu, apulaisprofessori Van Nhu Cuong, rehtori Luong Vinh High School (Hanoi) nopeasti laittaa rivi:
"Hän Phan,
Emme tunne toisiamme, mutta koskaan tavannut, mutta kehotan häntä vapauden Englannissa, koska olen nuorempi kuin minä (olin 77 kevään vihreä). Olen lukenut joitakin kommentteja Facebookissa hänen hyväntekeväisyys asioista. Se on hyvin sydämellinen kommentit ja erittäin rakentava. Valitettavasti, muutama minun opiskelijaa vastasi hänelle röyhkeä, töykeä ja katkera.Olen hyvin surullinen siitä, että en odottanut olla niin opiskelijoille, mutta onneksi vain hyvin pieni määrä verrattuna lähes 3 ja puoli tuhatta muille opiskelijoille. Joka tapauksessa, olen myös lähettänyt hänelle anteeksi .... Sen yhteydessä uudenvuoden Toivotan sinulle ja perheellesi paljon onnea ja iloa. "
Professori Van Nhu Cuong selitti työtä, että hän oli pyytänyt anteeksi: "Minun opiskelijat röyhkeys kanssa Phan Anh kommentit hän teki siitä hyväntekeväisyystyöhön he aikovat tehdä."
Tarina sai alkunsa joukko opiskelijoita Luong Vinh koulu aikoo ota järjestää konsertteja hyväntekeväisyyteen koulussa.
Koulu ei suostu hyväntekeväisyysjärjestö tällaista ja ovat kertoneet opiskelijaryhmät, jotka eivät hyväntekeväisyyteen tavoin, ei voi järjestää musiikkia koulussa konsertteja kerätä rahaa muilta opiskelijat tekevät hyväntekeväisyyteen. Puhumattakaan määriä aiheutuneet muut kulut ...
Hänen Facebook Van Nhu Cuong, Anh Phan Kirjoittajat myös kommentoida ehdotuksia järjestämisestä tämän ohjelman tärkein ajatus on, että olet opiskelija, omaa rahaa vain tehdä vanhempiensa rahaa. Väittäen musiikin konsertti järjestetään kaukaisiin paikkoihin niin kallista.Hyväntekeväisyysjärjestöt jossa vain musiikkia?
Ennen ajatus pohdintaa, muutama opiskelijat Luong Vinh ajatella hänen tukijansa pitäisi olla sopimattomia sanoja ...
Kun vain lyhyen aikaa, sai anteeksipyynnön "suosikki".
On kuitenkin olemassa myös monia erilaisia ​​kommentteja toiminta "anteeksi" on.
(VietNamNet)

Ei kommentteja: