Sivut

tiistai 25. helmikuuta 2014

Fasistisen diktatuurin Returns: Korean Extremist versio McCarthyism & Progressive Lainsäätäjä Lee

Post Kategoriat: Aasia
Lee Seok-ki / Kiyul Chung | tiistai, 25 helmikuu 2014, 19:15 Peking
[Toimittajan huomautus : seuraavassa todistuksessa on Rep Lee Seok-ki, joka on progressiivinen Etelä-Korean National edustaja. Hän on jäsenenä 3. suurin oppostion party (mutta verrattaessa jättiläinen valtapuolueen, se on pieni vähemmistö), nimeltään Unified edistyspuolueen (UPP). Todistus tehtiin hänen 3 helmikuu Final Defense Soulin käräjäoikeudessa puolustaa hänen ehdoton syyttömyytensä vastaan ​​laittomasti valittiin Park hallinnon halpamainen kehystetty "anti-tilassa rikollisuuden" tapaus. Se on niin sanottu rikos " salaliitto  of kapina. "
Jotta saat pois loppumaton kriisien tukema Yhdysvaltain Park ja hänen koko uskollisia palvelijoita sisällä hallitsevan puolueen ja hallituksen järjestelmää ovat yrittäneet tuhota ensisijaisesti vahvin ja REAL oppositiopuolue, UPP, kehystys niitä osaksi kyseessä on "rikos salaliitto kapinaa."
Park järjestelmä, kuten hänen edeltäjänsä Lee, on pystynyt toistaiseksi hengissä vain Korean ääri versio McCarthyism, eli "noitavaino" Etelä-Korean tunnetusti mielivaltainen politiikka, eli yli 60 vuotta vanhan "Division politiikassa. "
Seuraavat todistus tekemät Rep Lee tulisi lukea edellä mainitusta Division politiikka, joka ei ole ainoastaan ​​hallitsee, vaan myös sickened koko Etelä-Korean yhteiskunnassa.

Prof Kiyul Chung, päätoimittaja, neljäs Media

&&&

"Ultra-oikeus Pro-US Extremist puheenjohtaja (entinen diktaattori tytär), joka näytti ovat olleet kiireisiä vain Hänen Global Fashion Show, Vaikka Progressive People Like Rep Lee Sit vankilaan sekä valtaväestön mennä sänkyyn nälkäinen vatsa"

1 년간 공식 의상 만 122 벌, 대통령 NO · 패셔니 스타 KYLLÄ?
기사 관련 사진


Lopullinen todistus Rep Lee Seok-ki
03 helmikuu 2014
Herra tuomari,
Ensinnäkin haluan ilmaista kiitollisuuteni viimeisten viiden kuukauden menettelyssä. Ymmärrän sinun on täytynyt kokea vaikeita aikoja johtava menettelyn oikeudenmukaisella tavalla kuin "salaliitto kapinan" maksun minulle oli uskomattoman hautaan. Koska vastaaja asian sekä yhteiskunnan jäsenenä, haluaisin laajentaa kiitollisuuteni tuomioistuimessa.
Katse takaisin, ensimmäinen askel politiikkaan vuonna 2012 oli jo hyvin kiistanalainen. Aikana vaalikampanjansa 2012, olin merkitty edustaja "pro-Pohjois-Korea" konservatiiviset media.
Sitten olin epäoikeudenmukaisesti arvostellut Varusteiden suhteellisen edustuksen rodun puolueen ja pian syytteeseen syytti minua huijaamisesta rahaa valtion kassaan. Kuitenkin minulla oli luottamus siihen, että totuus voittaa aina. Uskoin jos yritän ja työskennellä vilpittömästi edustajana, väärinkäsitysten ratkeaisi.
Sitten viime elokuun lopussa, kirjaimellisesti uskomaton syytös tehtiin minua vastaan. Eikö olekin järjetöntä, että istuva edustaja Korean piirretään väkisin ylijuoksevaa valittu hallitus, joka oli sen ensimmäinen vuosi suurin osa ihmisistä tukea?
Olin kuitenkin jo jäänyt loukkuun konservatiivinen n runko "Pohjois-Korean seuraajia." Olin ollut jopa leimata vastustavat kansallislaulu. Heti media kävivät noita-metsästys minua vastaan, raportointi Joka maadoittamattomaan tai valmistettu tarina saatiin National Intelligence Service.Lopulta minut raahattiin ulos Kansalliskokous tuomioistuimessa.
Voin olla mitään vääriä syytöksiä ja stand mitään häpeän, jos se on kohdistettu juuri minulle.Mutta nämä myöhemmät tapahtumat eivät vain kohdistaminen minulle, mutta puolueeni Unified edistyspuolueen, joka on sydän progressiivinen leirin. Oikeusministeriö jätti vetoomuksen purkaa UPP kanssa perustuslakituomioistuin, vaatien puolueen vastaiseksi jälkeen minun oikeudenkäynti alkoi aivan kuin se odotti tilaisuutta.
Olen erittäin huolestunut siitä, että jo ennen merkittäviä totuuden minun tapauksessani on tunnistettu, se voi vaikuttaa tulevaisuuteen edistyspuolueen joka oli tehty verta ja hikeä lukemattomien progressiivisen aktivisteja, jotka ovat omistautuneet ihmiset vuosikymmeniä.Herra tuomari, joten olen teihin minun Läksiäistodistuksessaan joka on täysin taattu oikeus tuomioistuimessa.
Koska se on osoittautunut oikeudenkäynnin aikana, minulla ei ole ollut yhteydessä Pohjois-Korean kanssa eikä yrittänyt kaataa hallitus voimalla. Olen uskonut ja silti vakaasti, että demokratian ja edistyksen Korean yhteiskunnan pitäisi olla, ja voidaan saavuttaa vain Korean kansan valtaa.
Viimeiset 30 vuotta elämästäni edistyksellinen liike, olen pyrkinyt tutkimaan uusi tapa kehitykseen ihmisiä ja ihmiset, luottaen minun kansani ei riippuen Pohjois-Korea, Venäjä (entinen Neuvostoliitto) tai muille.
Kun lisäksi otetaan huomioon rauhanomaisen vallan siirtymistä 1997, löysin luottamusta siihen, että tästä lähtien ei ryhmä voisi kaapata valta jollakin muulla tavalla, paitsi vaaleissa ja progressiivinen leiri voisi tulla valtaan vaaleissa. Koska minut vapautettiin vankilasta vuonna 2003, olen omistautunut itseni rauhanomaisen vallan siirtymistä edistyspuolueen viimeiset 10 vuotta.
Syyttäjä syyttää minua johtajana ns RO, että en ole koskaan kuullut. Se on aivan kuin etsisi sarvi päässä kani. Syyttäjä pyytää minua tuomaan todisteita ei ole olemassa. Se on täysin järjetöntä.
Syytös, että olen piirrettävä kapina viime toukokuussa, jossa määritellään ajan kuin sota on myös järjetöntä. Luulin keväällä 2013 oli todella vakava poliittinen tilanne, en ole koskaan nähnyt olimme sodassa. Todisteita siitä, että olen viitataan puheessani (esim. Obaman pelikirjan suunnitelman Pohjois-Korea) selkeästi osoittanut sen. Lisäksi toukokuun alussa, kun esitin puheen Marist Education Center näki alennettu kriisi ja helpottunut jännitteitä Korean niemimaalla.
En voi ymmärtää, jos joku voisi käynnistää kapina ja tontin kapina tällaisessa tilanteessa. Halusin kertoa puheessani oli, että meidän piti tunnistaa vakavuutta, kun Korean niemimaa oli meneillään maankuoren muutos. Yritin huomauttaa, että perustetaan oikeus näkemys perusoikeuksien katalyytin kriisin Korean niemimaalla - vapina divisioonarakennetta oli kriittinen sijaan keskustelemme käytännön keinot nykyistä poliittista tilanteissa.
Ei ole mitään hyötyä, mutta vahinkoa ainoastaan ​​silloin, kun Korean kansa on jaettu Pohjois-ja Etelä-kohtaaminen ja kiisti toisiaan. Mitä sanoin puheessani oli vaikka se on välttämätöntä Korean kansakunnan eteenpäin sovintoa ja yhdistymistä, miten ennen meille ei helppo.
Lisäksi olen ilmaissut huoleni siitä, että jos Yhdysvallat, joka on ollut ratkaiseva vaikutus Korean niemimaalla koskaan käynnistää sotilaallisen hyökkäyksen Pohjois-Korea, se on katastrofi kaikille korealaiset.
Kun ehdotin "fyysinen ja tekninen valmius", se ei tarkoita, sabotoi tai häiriö syytteeseen syyttää.Pikemminkin olen esittänyt vain viestin "varautuminen sodanvastainen kampanja" estämiseksi yhteistyön tuhoaminen Korean ihmiset eivät valmistautua sotaan. Vielä tärkeämpää on, ehdotin kääntää kriisi jako mahdollisuus yhdistymisen ja käyttää täydellä teholla ihmisten dynaaminen ja luova tahtoa ja viisautta, mikä tasoittaa tietä kohti rauhaa, sovintoa ja yhdistymistä.
Syyttäjä myös syyttää puhuminen itsenäisyyden, demokratian ja yhdistämistä kuin seuraavat Pohjois-Korea, joka muistuttaa minua logiikka suppressiivisen syytteeseen aikana Yushin hallinnon alle Park Jung-hui sääntö. Kuitenkin itsenäisyyttä, demokratiaa ja yhdistymisen ovat perusarvoja perustuslain Korean.
Perustuslaki saavuttaa ihmisten veren kautta 1987 demokratialiikkeen onnistuu hengen riippumattomuus maaliskuun ensimmäinen liike suhteessa Japanin siirtomaavallan ja henki demokraattisen vallankumouksen 19 huhtikuu vallankumouksen diktatuuria vastaan.
Perustuslaissa säädetään puhelun saavuttaa rauhanomaista yhdistymistä. Julki itsenäisyyden, demokratian ja yhdistämistä ei voida koskaan pitää sopia Pohjois-Korean kanssa, se on oppi-Korean ihmisiä, jotka elävät nykypäivän Korean yhteiskunnassa.
Jos linja itsenäisyyden, demokratian ja yhdistämistä seuraa Pohjois-Korea, se on kuin sanoisi meidän pitäisi mennä tapa etuoikeusasema, diktatuuri ja jako välttää sympathizing Pohjois-Korean kanssa. Eikö olekin yhteensä hölynpölyä?
Your Honor!
Olen jo määritelty minua vastaan ​​on poliittisen manipuloinnin valmistettu NIS. Koska osoittautui oikeudenkäynnin aikana, itse asiassa jopa NIS ei nähnyt puheessani 12. toukokuuta, koska tapahtuma "tontti kapina" alussa. Lee Seong-Yun, NIS ilmiantaja tai niin sanottu "yhteistyökumppanin", joka oli soluttautunut UPP peitetään jäsenenä kolme vuotta todisti oikeudessa, että hän ei tiennyt, että se oli "salaliitto kapinan" tapaus ennen elokuun 28 ' Etsintää ja takavarikkoa.
Avainhenkilöiden "apuohjelmia", kuten kaasu-, tietoliikenne-ja voimalinjojen, jotka kutsuttiin todistajina syyttäjän totesi oikeudessa, että he eivät ole saaneet mitään kertomusta NIS neljän kuukauden jälkeen minun 12 toukokuu puhetta ja löysi siitä vain jälkeen tiedotusvälineet kertoivat syyskuun alussa.
Lisäksi otsikko viime pyynnön rajoittaa viestintää (kysytään lupaa Salakuuntelu) tekemät NIS 28. heinäkuuta kuvattu tapauksessa rikkoo National Security Law, osoittaa NIS ei yksilöity tapauksessa salaliitto kapina tuolloin.
Your Honor!
Uskon ymmärrystä poliittisia tilanteita viime elokuussa on hyvin tärkeää nähdä merkittävän totuuden asiassa. NIS "laiton puuttuminen presidentinvaalien aiheuttama ylikansallisilla vihaa.Raged ihmiset pyysivät purkamisesta NIS pyytäen Cheongwadae (presidentin kansliassa) pitää vastuussa. Sitten yhtäkkiä väitetty kapina salaliitto tapaus oli ilmoitti NIS, hyödyntämästä kaikkia muita asioita, kuten musta aukko.
Kapina salaliitto musta aukko imeä kaikki myös NIS sekaantumisesta politiikkaan, vastuu Cheongwadae, ja riidat NLL ja selostukset Inter-Korea-huippukokous. Pääsyyttäjä potkittiin ulos, poliittisissa piireissä jäädytettiin, ja kritiikkiä vastaan ​​vakiintunut hallinto leimattiin pro-Pohjois-Korea.
Tämä vuosikymmeniä-ikäinen työkalu poistamaan poliittisten vastustajien mukaan leimata ne punaiset tai pro-pohjoiskorealaiset on tullut erittäin hienostunut ja monimutkainen median kautta pelata. Yrittää hyökätä UPP kannustamalla Red Complex ja sen jälkeen tuhota koalitio vastapäätä on jatkunut tähän päivään asti vuodesta 2012.
Syyttäjä pyrkii saamaan oikeudellisesti vahvistettu Korean versio McCarthyism tutkimustuloksista, mikä estää poliittisen vastapäätä nousee valtaan tuhoamalla perusta vastapäätä allianssin. Se on osa pyrkimyksiä järjestää vahvan pohjan pysyvästi vallan ottamista nykyisen valtaapitävät.
Ei vain minä, vaan myös UPP kohdistuivat syntipukkina tämän hullu juoni, ei me? Jos oli salaliitto, se ei ollut minun salaliitto kapinan mutta Park Geun-Hye hallinnon salaliitto pysyvän ratkaisun.
Jos me elivät Yushin hallinnon tai sotilasdiktatuuri, kuten elinikäisen vallansiirron yritys olisi onnistunut. Mutta se ei ole mahdollista tänään. Korean ihmisiä, jotka kaadettu alas sotilasdiktatuurin koskaan anna sitä. Jos Yushin elvyttää, kesäkuun taistelu 1987 elvyttää.
Siksi olen varma, että tämä oikeudenkäynti toimii virstanpylväs osoittaa jossa Korean demokratia seisoo.
Sen yhteydessä minun Läksiäistodistuksessaan, haluan vielä kerran kiittää niitä, jotka valittivat minun vapauttamista. Professori Noam Chomsky ja entinen oikeusministeri Ramsey Clark kaukana USA, piispa Kang Woo-il, taiteilija Park Jae-dong sekä monet kollegat edustajat allekirjoittivat vetoomuksen minulle.
Yhteensä 103797 kansalaisten ja ulos Korea allekirjoittivat vetoomuksen. Ymmärrän täysin, kuinka paljon rohkeutta he tarvitsivat vetoamaan vapautustani keskellä noitajahtia-tyyppinen tunnelma. Siksi niiden rohkeasta teosta ovat vieläkin kiitollinen. Uskon, että he allekirjoittivat vetoomuksen ei vain minulle, vaan tulevaisuuden yhteiskunnassamme. Joten olen todella kiittää heitä hyvin paljon.
Kiitän myös toisille puolueen jäsentä, jotka ovat antaneet täyden tukensa koko oikeudenkäyntiä.Tunsin vilpitöntä huolta ja luottamusta, kun minä näin niiden läsnäoloa hovissa ja matkalla ja vankilaan. He ovat etsineet totuutta ilman epäröintiä jopa keskellä ennennäkemätön poliittinen tukahduttaminen. Olen varma, että ne ovat totta valvojana Korean demokratian joka on yksi arvokkaimmista arvoja maailmassa. Näen niillä voi olla sekä odotuksia ja huolenaiheita tuomioistuimen tuomio. Ne voivat pelätä vaikutusta tämän oikeudenkäynnin päätöstä perustuslakituomioistuin yli purkamisesta UPP.
Olen kuitenkin varma, että progressiivinen poliittinen liike ei koskaan turhautunut huolimatta mitään tulosta, koska se on edustanut pyrkimys ja toivo ihmisten Korean yhteiskunnassa. Niin kauan kuin Korean kansa, Korean kansa ja Korean yhteiskunnassa edelleen olemassa, progressiivinen poliittisen liikkeen tulee valmiina heidät hengissä. Voisin selvästi nähdä todisteita toivon kollegojen puolueeni.
Your Honor!
Jälleen kerran, kiitos kovasta työstä edetä tutkimuksessa juuri ja oikeudenmukaisesti.Henkilökohtaisesti Viimeisten viiden kuukauden vankeuteen ja oikeudenkäynnissä annettiin minulle on arvokas tilaisuus pohtia itseäni objektiivisesti. Toivon näkeväni oikeudenkäyntiä toimii tärkeä virstanpylväs osoittaa jossa Korean yhteiskunta on tänään ja missä pitääkin eteenpäin huomenna.
Rukoilla viisas päätös tuomarin ennakoitiin alkusoittoa uuden kevään demokraattisessa tasavallassa ole jäädytetty talvi tasavallan, päätän lopullinen selvitys.

Kiitos huomiota jo pitkään.


Aiheeseen liittyviä artikkeleita:

Ei kommentteja: