Malaysian Airlines MH17 tilattiin lentää East Ukraina Warzone
Malaysian Airlines vahvistaa, että se sai tehtäväkseen Fly MH17 klo alemmissa korkeuksissa yli East Ukraina
On kysymys MH17 lentorata, Malaysian Airlines vahvistaa, että lentäjä sai tehtäväkseen lentää alemmissa korkeuksissa Kiovan lennonjohtotorni sen tullessa Ukraina ilmatilassa.
"MH17 jätetty lentosuunnitelma pyynnön lentämään 35000 jalkaa koko Ukrainan ilmatilassa. Tämä on lähellä "optimaalinen" korkeudessa.
Kuitenkin lentokoneen korkeus lennon määräytyy lennonjohdon maassa. Tultaessa Ukrainan ilmatilassa, MH17 on ohjeiden mukaan Ukrainan lennonjohto lentämään 33000 ft "
33000 jalat on 1000 metrin korkeuteen rajoitettu lentokorkeus (ks. kuva alla). Pyynnöstä Ukrainan lennonjohtoviranomaiset toteutettiin.
Poikkeama "Normaali" Hyväksytty lentorata
Mitä MH17 lentoradan, Malaysian Airlines vahvistaa, että se seuraa sääntöjä Eurocontrolin ja Kansainvälisen siviili-ilmailujärjestön (ICAO) (kursivointi):
Haluaisin viitata viime kommentoineen virkamiehiä Eurocontrolin elin, joka hyväksyy Euroopan lentoreittien alla ICAO rules.According Wall Street Journal, virkamiehet totesivat, että noin 400 kaupallista lentoa, joista 150 kansainvälisiä lentoja ristissä itäisessä Ukrainassa päivässä ennen kaatua. Virkamiehet Eurocontrol totesi myös, että kaksi päivää ennen tapahtuman, 75 eri lentoyhtiöiden lensi samaa reittiä kuin MH17. MH17 lentorata kiireinen suuri hengitystiet, kuten valtatie taivaalla. Se seuraa reittiä joka laadittiin kansainvälisen ilmailuviranomaisten hyväksymä Eurocontrolin ja käyttävät sadat muut ilma-alukset.Se lensi korkeudessa asettaa, ja katsotaan turvalliseksi, paikallinen lennonjohto. Ja se ei koskaan eksyneet rajoitettu ilmatilaan. [tämä MAS lausunto on kumota tuoretta näyttöä]Lennon ja sen toimijat noudattaneet sääntöjä. Mutta maahan, sodan säännöistä olivat rikki. Kestämättömään hyökkäystoimi, näyttää siltä, että MH17 ammuttiin alas; sen matkustajien ja miehistön tappoi ohjus.
Reitti kulkee Ukrainan ilmatilaa, jossa tapaus sattui käytetään yleisesti Euroopasta Aasiaan lentoja. lentoa eri operaattorin oli samalla reitillä aikaan MH17 tapaus, samoin kuin useita muita lähtöpaikasta muiden lentoyhtiöiden päivinä ja viikkoa ennen. Eurocontrol ylläpitää rekisteriä kaikista lennoista koko Euroopan ilmatilassa, mukaan lukien koko Ukraina.
Mitä tämä lausunto vahvistaa, että MH17: n "tavallinen lentoradalla" oli samanlainen lentoreittien noin 150 kansainvälisten lentojen osalta, jotka ylittävät Itä Ukraina päivittäin. Mukaan Malaysian Airlines "Tavallinen lentoreitin [poikki Asovanmeren] oli aiemmin ilmoitettu turvallisen Kansainvälisen siviili-ilmailujärjestön. International Air Transportation Association on todennut, että ilmatila lentokone oli liikkumisesta ei ollut asetettu rajoituksia. "
Joka hyväksyi lentorata on merkitty karttoihin alla.
Säännöllinen lentoradan MH17 (ja muut kansainväliset lennot) yli kymmenen päivää ennen 17 heinäkuu (päivä katastrofi) , ylitys Itä Ukraina kaakkoissuunnassa on poikki Asovanmeren.(Ks. kartta alla)
-
Lentorata 17. heinäkuuta muutettiin.
Lennon ja sen toimijat noudattaneet sääntöjä. Mutta maahan, sodan säännöistä olivat rikki. Kestämättömään hyökkäystoimi, näyttää siltä, että MH17 ammuttiin alas; sen matkustajien ja miehistön tappoi ohjus. (MAS, sama)
Vaikka äänen kirjaa MH17 lennon on takavarikoinut Kiovan hallitus, jotta muuttaa lentorataa ei tullut Eurocontrol.
Oliko tämä muuttamiseksi lentoradan tulevat Ukrainan viranomaiset? Oliko ohjaajan ohjeiden muuttaa suuntaa?
British Media Fabrications: "Lets loihtia Storm"
British uutiset myöntävät, että oli muutoksen lentoradan, väittäen ilman näyttöä siitä, että se oli "välttää ukkosta Etelä-Ukraina".
MAS toimintojen johtaja kapteeni Izham Ismail on myös kiistänyt väitteet, että raskas sään vuoksi MH17 muuttamassa lentosuunnitelman. "Ei ollut raportit ohjaajan mukaan tämä oli tapauksessa" Izham sanoi. ( News Malesia 20 heinäkuu 2014)
Merkittävää kuitenkin on, että länsimaisessa mediassa myönsi, että muutos lentoradan ei tapahdu, ja että "myrskyssä" kerronta on valmistuksen.
Ukraina hävittäjiä Corridor Varattu Commercial Aircraft
On syytä huomata, että Ukrainan SU-25 hävittäjän varustettu ilma-ilma-R-60 ohjusta havaittiin 5-10 km Malesian ilma, sisällä ilmakäytävä varattu kaupallisten lentokoneiden.
-
Kuva kohteliaasti Venäjän puolustusministeriön
Mikä oli tässä ilmavoimien käyttöön? Oliko Ukraina fighter jet "saatto" Malesian ilma pohjoissuunnassa kohti sota-alueella?
Muutos lentoradan Malaysian Airlines MH17 17. heinäkuuta ilmoitetaan selkeästi kartassa. Se vie MH17 yli sota-alueella, eli Donetsk ja Lugansk.
KLIKKAA KUVIA suuremmaksi
Vertailu: MH17 lentorata 16. heinäkuuta 2014 MH17 lentorata Yli Warzone on 17 heinäkuu 2014
Kuvakaappauksia lentoreittien MH17 varten 14-17 07, 2014
Ensimmäinen dynaaminen kartta vertaa kahta lentoreitit: Toinen lentoradan, joka on se, että 17 heinäkuu vie kone yli Donesk alue Warzone, raja kiinni Lugansk alue.
Neljä staattista kuvat osoittavat kuvakaappaukset lentoreittien MH17 kaudella 14-17 07 2014
Välitetty tieto näistä kartoista viittaa siihen, että lentorata 17. heinäkuuta muutettiin.
MH17 oli poiketa normaalista Etelä Easterly reitin yli Asovanmeren polulle yli Donetsk alue.
Joka määräsi muutos lentorata?
Kehotamme Malaysian Airlines selkiyttää virallinen lausunto ja vaatia vapauttamista äänitiedostoja välillä ohjaaja ja Kiovan lennonjohtotorni.
Transkriptio Näiden äänitiedostoja olisi julkistettava.
Lisäksi vahvistetaan: oli Ukrainan SU-25 hävittäjän yhteydessä M17 ilma?
Todisteet vahvistavat, että lentorata 17. heinäkuuta EI ollut tavallista hyväksytty lentoradan. Se oli vaihdettu.
Muutos ei järjestetty Eurocontrol.
Kuka oli tämän takana muuttuneeseen lentorataan joka johti ilma sotaan alueelle, jolloin 298 kuolemantapausta?
Mikä oli syynä muutokseen lentorata?
Aiheutuneet vahingot Malaysian Airlines seurauksena nämä kaksi traagiset tapahtumat on myös puututtava. Malaysian Airlines on korkeat turvallisuusstandardit ja erinomainen levy.
Nämä kaksi onnettomuutta ovat osa rikollista yrityksen. Ne eivät ole seurausta huolimattomuudesta osa Malaysian Airlines, joka mahdollisesti joutuu konkurssiin.
Dr. Michel Chossudovsky on palkittu kirjailija, taloustieteen professori (emeritus) yliopistossa Ottawan, perustaja ja johtaja tutkimuskeskus Globalisaatio (CRG), Montreal ja päätoimittaja globalresearch.ca verkkosivuilla. Hän on kirjoittanut Globalisaatio Köyhyyden ja New World Order (2003) ja USA: n "sota terrorismia vastaan" (2005). Hänen viimeisin kirjansa on oikeus Kohti kolmannen maailmansodan Skenaario: Vaarat Nuclear War (2011). Hän on myös tekijä Encyclopaedia Britannica. Hänen kirjoituksensa on julkaistu yli kahdellekymmenelle kielelle. Hän voi olla tavoitettavissa crgeditor@yahoo.com
http://www.globalresearch.ca/malaysian-airlines-mh17-was-ordered-to-fly-over-the-east-ukraine-warzone/5392540
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti