Sivut

perjantai 3. tammikuuta 2014

Uusi Interchange puolittaminen Länsirannan Hyväksytty
sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen - Matthew 07:13



Atomikellojen kateus tarkkuutta Israelin hallinnassa. Denizens elävät sen teho nauran avauksessa, kun kaikki virkamiehet on surullisen korruptio ja tehottomuus.
Jouluna, johtaja Israelin osavaltion viranomaiset + Bentzion Lieberman myönsi, että heillä on 20000 lukematon kirjaimia ja että keskimäärin kirjeessä odottaa kuusi kuukautta avataan.

Sun Clock
Sun Clock Time Reborn


Sen sijaan hallinnon ydinohjelman tehokkuus ilmenee toimissa, jotka liittyvät valloitusta uusia maita. Sitten jokainen attosecond laskee. Tänä vuonna, tasan vuosi sen jälkeen kun Israel aivohalvauksen kylässä Beit Safafa jakamalla se Highway 60, se osui paikalleen uudelleen Highway 50.
Christian Village lähellä Bethlehem

Beit Safafa - Jerusalem
Beit Safafa - Jerusalem Palestine Papers: End of the Road?


Beit Safafa on käytännössä sisällä Jerusalem. Kaksi tai kolme bussipysäkit erottaa sen ja vanhakaupunki, ulkopuolisten on vaikeuksia yrittää bongata raja näiden kahden.
Vuosien 1948 ja 1967, kaupunki oli jaettu, Etelä kaksi kolmasosaa oli Jordanian hallinnon kun taas pohjoisen puolella hallitsi Israelin hallinnassa.
Tämän jälkeen sota, kaupunki ei aivan yhdistyi, vaikka aidan halkaisu se poistetaan. Asukkaat Etelä Beit Safafa pidä Jerusalem henkilökortit, mikä tarkoittaa, että heidän asemansa on kaltaisiin asuvien palestiinalaisten Länsirannan kun asukkaat pohjoisosassa pidä Israelin kansalaisuutta. Jotkut heistä ovat "blue-kortit", eli ovat Israelin kansalaisia, kun taas toiset carry "green-kortit" ja rajoitetaan niiden pääsyn kaupunkiin. Israelin autot ovat keltaiset rekisterikilvet, kun palestiinalaiset ovat vihreät levyt.
Alle 6000 asukasta, tämä on suhteellisen uusi kaupunki alueella, se mainitaan ensimmäisen kerran ottomaanien kirjaa vuonna 1596. Silti se on paljon vanhempi kuin Israelin valtio. Useimmille sen historia, se oli muslimi kylässä.
Vuoden 1922 Census of Palestine, Beit Safafa asukasluku oli 716 muslimeja. Vuonna 1931 tämä oli muuttunut 997 muslimien ja 24 kristittyjä. Läheiset, suurempi Beit Jalassa oli enemmistö on kristittyjä. Etelämpänä, Betlehem oli tärkein kristillinen kaupunki alueella. Sen jälkeen kun Israel miehitti alueen, Palestiinan kristityt Israelin kansalaisuus Nazareth, Jaffa ja Jerusalem muutti kaupunkiin yhdessä useiden juutalaisten perheiden. Tämä loi lakaistaan ​​muutos uskonnollisen väestön koostumuksen.
Kristityt olivat pahoinpidelty sionistisen liittolaisia. 7. helmikuuta 2012, Käsi kädessä Max Rayne heprean-Arabia kaksikielinen koulu Beit Safafa ja Kreikan Ristin luostari näkymät Knessetissä Jerusalemissa oli sotkettu loukkaavaa graffiti allekirjoittama hintalappu. "Kuolema arabeille" ja "Kahane oli oikeassa" oli kirjoitettu seinälle koulun ulkopuolella; "hintalappu" ja "kreikkalaiset ulos" oli kirjoitettu autojen ulkopuolella luostari, ja "Kuolema kristityille" oli kirjoitettu sen seinät. Renkaista kaksi autoa ulkopuolella luostarin lävistettäisiin.
19. joulukuuta 2012, rakentaminen tieosuudella valtatie 60 jakamalla se aloitettiin; outoa joululahja kaupungin merkittävä kristitty väestö.
Bisecting Länsirannalla

Bisecting Länsirannalla
Bisecting Länsirannan Et voi tehdä sitä!: Älkää kysykö mitä hallituksen pitäisi tehdä, kysy mitä hallitus saa tehdä.


Katsokaa karttaa. Vasemmalla on Jerusalem, Kuollutmeri on vähän oikealle kartan äärellä. Välillä juutalaisten siirtokunta Ma'aleh Adumim ja Dead Sea, maasto on liian jyrkkä, jotta suuria siirtokuntia. Satunnaista luostareita pöly jauhettu maahan kouluttamalla sotilaita kävellä varovasti, yrittäen olla uppoavat harmaa pöly, niin hieno, että se käyttäytyy melkein kuin nestettä.
Jyrkässä ristiriidassa, välisessä maastossa Ma'aleh Adumim ja Jerusalemin talot useita palestiinalaiskaupunkeja. Kaikki nimet tällä alueella kartan ovat palestiinalaisten: Anata, Al-Zayam, "Izriyah, Abu Dis. E1 on ainoa rakentamaton paikalla alueella. Kerran rakennettu, se luo juutalaisten jatkuvuuteen välillä Jerusalemin ja Kuolleenmeren, jossa yksi Israelin tärkeimmistä teollisista keskuksista sijaitsee.
Kun tämä on saavutettu, Länsirannalla tulee tehokkaasti jakaa kahtia, halkaisu Palestiinan valtio kolmessa ei-vierekkäisiä vyöhykkeitä (Gaza olisi kolmas). Jos Länsirannan puolitetaan, Palestiina ei olisi elinkelpoinen.
2012: Trunk Road Hits Beit Safafa
E1-alue on dramaattisin osoitus Israelin pyrkimystä jakaa Länsirannalla, mutta se ei ole ainoa.

Valtatie 60 välillä Gilo ja Beit Jalassa
Valtatie 60 välillä Gilo ja Beit Jalassa
Beit Safafa ylä-puolella kartan

Israel rakentaa kaksi tietä Jerusalemin alueella kulkee pohjois-etelä-akselilla. Valtatie 60 on kantatie, joka jakaa Länsirannalla. Valtatie 50 tekee saman Jerusalemiin, irrottamalla palestiinalaiskylää sen läheisyydessä Länsirannalta.
Valtatie 60 tunnetaan myös nimellä "Way of the patriarkat", koska sen polku näkyy matkustamisesta Raamatun patriarkat. Se kulkee pitkin Keski vedenjakaja, välillä Beerseba ja Nazareth, halkaisu Länsirannan kahtia. Tärkeimmät tuloajat polun varrella ovat Beerseba, Hebron, Gush Etzionin, Jerusalem, Ramallahissa, Afula ja Nazareth.
Hebron ja Ramallahissa ovat merkittäviä palestiinalaisten kaupunkeihin, joten valtatie ohittaa niitä. Lähellä Jerusalemia, tämä tie yhdistää juutalaisten siirtokunnat kaupungin kanssa siten, että uudisasukkaat voi matkustaa läpi käymättä palestiinalaiskaupunkeja. Tämä pätee erityisesti koskien Gush Etzionin, klusterin juutalaisten siirtokuntia Jerusalemista etelään.
Valtatie 60 välillä Gilo ja Beit Jalassa
Valtatie 60 välillä Gilo ja Beit Jalassa
Gush Etzionin suljettu väliseinä, Jerusalem keltainen, Bethlehem ruskea

70000 asuvat uudisasukkaat 22 siirtokuntia, tämä on suurin juutalainen miehitetyllä alueella Länsirannalla ja on monien mielestä israelilaiset symboli herätyksen.Useat sen kylät perustettiin välillä 1940 ja 1947, ja tuhoutuivat 1948-1949 sodan. Seuraavat valloitus Länsirannalla Israel päättivät asettua alueelle kansainvälisen oikeuden vastainen. * Uusi tieosuudella valtatie 60 mahdollistaa nämä uudisasukkaat välttää kaikki palestiinalaisten kylät matkalla Jerusalemiin, lähinnä kustannusten jakaminen Beit Safafa.
Tämä tie on tärkeämpää kuin että. Jerusalemista pohjoiseen se yhdistyy Road 443, luomalla niin kutsutun "toisen käytävällä." "Gush Dan," (Dan Block) on annettu nimi seitsemän kaupunkia miehittää Keski Israelin, kanssa Tel Aviv sen keskellä; metropoli on taloudellinen ja kaupallinen keskus maassa. Gush Dan ja Jerusalem on liitetty kapea käytävä pitkin Israelin Highway # 1.
Tämä on yksi strategisista vika-linjat Israelin valtion. Rikkomatta toisistaan ​​on todellinen mahdollisuus, varsinkin kapenevat tunnetaan Shaar Hagai (Narrow Valley Gate), jossa Jerusalemin vuorille yhdistää merenranta tasangoilla. Tämä on syy kaivaa paikalla rautatietunnelin (ks. herättelevät Burma Road), jotka sen Jerusalemissa venytys kaksinkertaistuu kuin ydinvoima-bunkkeri.
Samanaikaisesti Israel on jo vuosia yrittänyt laajentaa käytävä yhdistää Jerusalemin ja Tel Avivin kautta rakentamisen toissijainen tie. Tämä tunnetaan Route 443, joka yhdistää pohjoiseen Jerusalemin ja Länsirannan siirtokuntien kanssa kaupungin Modi'in-Maccabim-Re'ut ja Tel Aviv. Vuonna 2013 nämä tiet tuli jatkumona, luo surullisen toisen käytävällä.

Valtatie 50 Pohjoiseen
Valtatie 50 Pohjoiseen

2013: Highway 50 Hits Beit Safafa
Lontoossa ei ole kaupunki. Vieraileva se, voi nähdä, että se on klusterin siirtokuntien joka yhdisti osaksi metropoli. Sen sijaan, Pariisi on yksi kaupunkialueiden yhtenäisyyttä. Jerusalem on kuin Lontoo. On Old City, Palestiinan kaupungin, palestiinalaisten kylien ympärillä, ja juutalaisten siirtokunnat muurien ulkopuolelle, koska myöhään 19th Century. Kaikki nämä keinotekoisesti yhtenäistettiin yksi hallinnollinen yksikkö.

Ehdotettu Beit Safafa Interchange
Ehdotettu Beit Safafa Interchange Urban Planning For Dummies


Valtatie 50 kasvoi ulos Jerusalemin Begin Boulevard, nimetty entinen pääministeri Menachem Begin. Ensimmäinen osa hanketta, Begin South, alkoi vuonna 1990 ja päättyy vuonna 2015. Koko hanke päättyy vuonna 2018. Se ylittää Jerusalem yhdistää kauko juutalaisten asuinalueita keskustan alueella. Siten se kulkee lähellä Beit Safafa.
Yksi syy pitkään rakenteilla on, että tie vastustaa palestiinalaisten ja ympäristöjärjestöt. Rakennettava niin, että se ohittaa palestiinalaisalueille, paljon se vaatii siltoja ja tunneleita, jotka aiheuttaa pitkäaikaisia ​​ympäristöhaittoja.
Hanke on kaupungin omistama Morian Jerusalem Development Corporation. Se jakaa projektin osiin, jotka hakevat rakennuslupia erikseen. Se laati suunnitelman Beit Safafa Interchange, mutta peruutti sen jälkeen, kun se on pyydetty tekemään ympäristövaikutusten arvioinnin.
Viime päivinä joulukuun 2013 se ilmoitti, että se ohittaa pyynnön. Se käyttää alkuperäistä luonnosta projektin, ehdotuksen pääpiirteistä vuonna 1990 ja perustuu ideoita 1980. Koska tämä oli jo hyväksytty, eikä Palestiinan asukkaille eikä ympäristöjärjestöt voivat tehdä väitteitä tai hakea vahingonkorvausta.
Uusi eritasoliittymä yhdistää tunnelin tie Gush Etzionin Länsirannan ja Begin moottoritien ja Gilo ratkaisun koilliseen Bethlehem, päättyy bisection Beit Safafa kanssa 12 kaistaa tien. 1990 mainitussa suunnitelmassa kapeampi 6-kaistainen tie.
Kun ensimmäinen luonnos ehdotettiin ja vbefore se peruutettiin, Beit Safafa n neuvoston lähestyi tuomioistuin väittäen, että tie syrjii Beit Safafa n asukkaille, koska muista ehdotetuista moottoriteitä kaupungin perustuivat yksityiskohtaisia ​​suunnitelmia, joka mahdollisti oikeudellisia haasteita ja korvausvaatimuksiin. Jerusalemin käräjäoikeus suosi suunnitelma, mutta päätöksensä valitettiin korkeimpaan oikeuteen. Tuomioistuin on kuullut asiassa, mutta ei ole vielä katsonut sitä. Äskettäin ilmoitti lähestymistapa tekee tästä päätöksen merkitystä.
So What?
"So What? Israel on esi oikeus rakentaa teitä, "olisi vastaus sionistien lukijoita jos olisin päättynyt tämän artikkelin eri tavalla.
Kohta on yksinkertainen. Uusi tie eristää asukkaat Beit Safafa, joilla ei ole blue-henkilökortit. Ne eivät voi päästä Jerusalemiin helposti ja nyt on vaikeuksia siirtyä Länsirannalla.
Pohjimmiltaan Israel lähettää niitä väkivaltaisia ​​ja laittomia viestin lähtemään kodeistaan, askel, joka rikkoo kansainvälistä oikeutta. *
Luoda alueellisen jatkuvuuden välillä Jerusalemissa ja Gush Etzionin luo kolmannen välinen käytävä Jerusalemin ja Tel Aviv. Siksi tämä on strateginen hanke.Siksi Israel viivyttää neuvotteluja Palestiinan edistäen samalla sen liittämistä suunnitelmien tarkkuuden kanssa atomikello. Melko pian, sitä ei voida pitää elinkelpoinen valtio.

Mr. Roy Tov on yksi usein osallistujien neljäs Media.


+ Vuonna 19th Century, sionistijuutalaisten alkoi koordinoidusti ostaa laskeutuu Holy Land. Kaksi järjestöä ovat avainasemassa ymmärtämään nykytilannetta.Jewish National Fund (Keren Kayemet LeYisrael, kirjaimellisesti "Olemassa rahasto Israel") perustettiin vuonna 1901 ostaa maata ottomaanien Palestiinassa, ja jälkeenpäin British toimeksianto Palestiinan, Israelin ja palestiinalaisalueiden. Se vielä pitää ostaa maata juutalaisten siirtokuntia. Vuonna 2007 se omisti 13% koko maan Israelissa. Silti se ei kuulu valtiolle, joten ylimääräinen elin täydentää kuvaa.
Israel Land Authority hallinnoi maa, joka on joko valtion omaisuutta tai juutalaisten kansallisen rahaston. Se ohjaa 93% maapinta, loput on yksityisomistuksessa tai suojeluksessa uskonnollisten viranomaisten, lähinnä Kreikan patriarkaatin.
Kumpikaan valtio eikä juutalaisten kansallinen rahasto myy mailla. Paras voi saavuttaa on vuokrasopimus-for-sukupolvien kanssa sopimuksen. Toisin sanoen, vuokrata maata luvulla (ks. patriarkaatin Jerusalemin myy City).

* Yhdistyneiden kansakuntien turvallisuusneuvosto, kansainvälinen tuomioistuin, ja useimmat maat (Israel on ilmeinen poikkeus) sopivat, että neljännen Geneven yleissopimusta sovelletaan Länsirannalle. Tämä yleissopimus estää miehitysvaltiona siirtämästä omaa Väkilukuun miehitetty alue. Siten siirtokunnat ja siirtokunnat ovat kansainvälisen oikeuden mukaan laittomia; mukaan Israelin lainsäädännössä, siirtokunnat ovat laillisia ja siirtokunnat ovat laittomia. Silti Israelin hallitus tukee sekä, rikkoo omia lakejaan.



http://www.roitov.com/articles/50.htm

Ei kommentteja: