Sivut

torstai 24. heinäkuuta 2014

Ivan Eland: USA:n tiedustelupalvelun Boeing -turman todisteet ovat riittämättömiä - Uutiset - Politiikka - Venäjän Ääni

Ivan Eland: USA:n tiedustelupalvelun Boeing -turman todisteet ovat riittämättömiä - Uutiset - Politiikka - VenäEilen, 17:12

Ivan Eland: USA:n tiedustelupalvelun Boeing -turman todisteet ovat riittämättömiä

Ivan Eland: USA:n tiedustelupalvelun Boeing -turman todisteet ovat riittämättömiä

Miltei 300 ihmisen hengen vaatinen onnettomuuden olosuhteiden ja syiden selvittämistä varten, muodostetaan kansainvälinen komitea.

Malesialaiset virkamiehet ovat jo saanet Ukrainan kaakkoisosan kapinallisilta Boeing 777 lentokoneen mustat laatikot. Mutta, Washington on jo ennen tutkimusten alkua nimennyt syylliset. Valkoisen talon mukaan, malesialaisen lentoyhtiön koneen ampuivat alas Ukrainan kaakkoisosan kapinalliset. Välittömästi myös sosiaalisiin verkostoihin ilmestyi video, jossa muka siirretään venäläistä Buk-M1 ilmatorjuntaohjusjärjestelmää. Toisaalta asiantuntijat ovat jo osoittaneet, että kyseessä on väärennös. Tärkein lähde, jota USA:n valtionhallinto saattoi käyttää tietojen levittämisissä, on ollut YouTube.
Kalifornian riippumattoman instituutin tutkija ja kansallisen turvallisuuden kysymysten asiantuntijan Ivan Elandin mukaan, Yhdysvaltojen tiedustelupalvelun viittaukset sosiaalisten verkostojen tarjoamiin tietoihin, saattaa olla merkki todisteiden heikkoudesta.
Välillisten todisteiden pohjalta yritetään todistaa, että kapinalliset erehdyksessä ampuivat alas lentokoneen. Vaikka on olemassa myös mahdollisuus, että Ukraina teki tämän tarkoituksella, jotta voitaisiin syyttää kapinallisia. Kaikesta huolimatta USA:n tiedustelupalvelun on paljastettava todisteet, joiden pohjalta se on tehnyt omat alustavat johtopäätöksensä. Tätä ei ole vielä tehty. Virallisten piirien edustajat ilmoittavat, että prosessi etenee. Kuitenkaan heidän tekemäänsä analyysia ei tule tunnustaa ilman todisteiden julkistamista.
Eland lisäsi, että, muutamat USA:n hallinnon edustajat eivät kaipaa todisteita Venäjän suorasta yhteydestä lentokoneen tuhoamiseen, koska joka tapauksessa he syyttävät Moskovaa aseiden toimituksista kapinallisille. Tällaiset toimitukset olisivat kuitenkin ajattelemattomia ja typeriä, koska niistä joudutaan maksamaan korkea hinta, sanoi Eland.
Tämän yhteydessä ei riitä vastuun asettaminen Ukrainan hallitukselle, ainoastaan niistä syistä, joita on tuonut esille Venäjän presidentti Vladimir Putin. Ukrainan hallituksen ja kansainvälisen ilmailujärjestön olisi pitänyt sulkea kokoaan ilmatila Ukrainan itäosan sotatoimialueilla.
http://finnish.ruvr.ru/2014_07_23/Ivan-Eland-USA-n-tiedustelupalvelun-Boeing-turman-todisteet-ovat-riittamattomia-3060/jän Ääni

Заряд "картечи" от Демуры

keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Russia presenta le immagini satellitari

USA torjuu kaikki objektiivista tietoa Boeing - Lausunto

41
Asiantuntijat mukana kansainvälisessä tutkimuksessa onnettomuus Malesian Boeing, alle Yhdysvaltain painostuksesta, on pakko alistua epäselvä tulokset tutkimuksensa asiantuntija Vladimir Evseev.
"Kun ryhmä Malesian asiantuntijat ja virkamiehet matkustavat autolla ja tulituksen kohteeksi Kiova juntta, niin voimme ymmärtää, kuinka vaikeaa on tehdä tämä tutkimus. Mielestäni objektiivista tietoa he saavat, muut kysymys on, miten poliittisista syistä ne voivat varmasti sanoa sen. Koska on olemassa runsaasti esimerkkejä, joissa jopa kaikkein itsestään selviä asioita tahallisesti vääristynyt tai epäselviä vastauksia annettiin. Esimerkiksi kemiallisten aseiden käytön Syyriassa viime vuoden elokuussa. Siksi olen sitä mieltä, että ihmiset, jotka ovat mukana kansainvälisessä tutkimuksessa, todennäköisesti painostuksesta Yhdysvallat on pakko esittää epäselviä tuloksia tutkimuksensa. Se mitä olen eniten pelkää, "- sanoi broadcast," Venäjän Ääni "johtaja Center for Public Policy Research Vladimir Evseev.
Hänen mukaansa Yhdysvaltojen ja sen liittolaisten tekee kaikkensa estääkseen objektiivisen tutkimuksen tragedia, koska he ovat jo liitetty syyllinen.
"syyllinen on jo määritetty. Tämä on Venäjän federaation. Nyt tarvitaan eniten osoitettava, että se on minun vikani. Yhdysvaltoja ja kaikkia sen lähimpien liittolaisten - Britannia, Kanada, Australia, tekevät kaikkensa estääkseen puolueettomasti. Mitään objektiivista tietoa he yksinkertaisesti ei voida mieltää hylättävä.Jopa ilman vakavasti ", - sanoi Vladimir Yevseyev.
Asiantuntijoiden mukaan suurin ongelma on se, että Washington on edelleen holhota Kiovan viranomaiset tahallaan vääristää tietoja. Yhdysvallat ei ole esittänyt mitään näyttöä syyllisyydestä Venäjän ja miliisit, mutta edelleen väittää, että tällaiset todisteet on.


РИА Новости http://ria.ru/radio_brief/20140723/1017213885.html#ixzz38HyoeU8Q

The 4th Media » Malaysian Airlines MH17 Was Ordered To Fly Over The East Ukraine Warzone

4. Media »Malaysian Airlines MH17 tilattiin lentää East Ukraina Warzone

Malaysian Airlines MH17 tilattiin lentää East Ukraina Warzone

Post Kategoriat: Afganistan
Michel Chossudovsky / GR / neljäs Media Uutiset | tiistai, 22 heinäkuu 2014, 20:19 Peking

Malaysian Airlines vahvistaa, että se sai tehtäväkseen Fly MH17 klo alemmissa korkeuksissa yli East Ukraina

On kysymys MH17 lentorata,  Malaysian Airlines  vahvistaa, että lentäjä sai tehtäväkseen lentää alemmissa korkeuksissa Kiovan lennonjohtotorni sen tullessa Ukraina ilmatilassa.
 "MH17 jätetty lentosuunnitelma pyynnön lentämään 35000 jalkaa koko Ukrainan ilmatilassa. Tämä on lähellä "optimaalinen" korkeudessa.
Kuitenkin lentokoneen korkeus lennon määräytyy lennonjohdon maassa. Tultaessa Ukrainan ilmatilassa, MH17 on ohjeiden mukaan Ukrainan lennonjohto lentämään 33000 ft "
(Lisätietoja löytyy lehdistötiedotteita:  http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/mh17.html )
33000 jalat on 1000 metrin korkeuteen rajoitettu lentokorkeus (ks. kuva alla). Pyynnöstä Ukrainan lennonjohtoviranomaiset toteutettiin.
Poikkeama "Normaali" Hyväksytty lentorata
Mitä MH17 lentoradan, Malaysian Airlines vahvistaa, että se seuraa sääntöjä Eurocontrolin ja Kansainvälisen siviili-ilmailujärjestön (ICAO) (kursivointi):
Haluaisin viitata viime kommentoineen virkamiehiä Eurocontrolin elin, joka hyväksyy Euroopan lentoreittien alla ICAO rules.According Wall Street Journal,  virkamiehet totesivat, että noin 400 kaupallista lentoa, joista 150 kansainvälisiä lentoja ristissä itäisessä Ukrainassa päivässä ennen kaatua. Virkamiehet Eurocontrol totesi myös, että kaksi päivää ennen tapahtuman, 75 eri lentoyhtiöiden lensi samaa reittiä kuin MH17. MH17 lentorata kiireinen suuri hengitystiet, kuten valtatie taivaalla. Se seuraa reittiä joka laadittiin kansainvälisen ilmailuviranomaisten hyväksymä Eurocontrolin ja käyttävät sadat muut ilma-alukset.
Se lensi korkeudessa asettaa, ja katsotaan turvalliseksi, paikallinen lennonjohto.  Ja se ei koskaan eksyneet rajoitettu ilmatilaan.  [tämä MAS lausunto on kumota tuoretta näyttöä]
Lennon ja sen toimijat noudattaneet sääntöjä. Mutta maahan, sodan säännöistä olivat rikki. Kestämättömään hyökkäystoimi, näyttää siltä, ​​että MH17 ammuttiin alas; sen matkustajien ja miehistön tappoi ohjus.
Reitti kulkee Ukrainan ilmatilaa, jossa tapaus sattui käytetään yleisesti Euroopasta Aasiaan lentoja.  lentoa eri operaattorin oli samalla reitillä aikaan MH17 tapaus, samoin kuin useita muita lähtöpaikasta muiden lentoyhtiöiden päivinä ja viikkoa ennen.  Eurocontrol ylläpitää rekisteriä kaikista lennoista koko Euroopan ilmatilassa, mukaan lukien koko Ukraina.
Mitä tämä lausunto vahvistaa, että MH17: n "tavallinen lentoradalla" oli samanlainen lentoreittien noin 150 kansainvälisten lentojen osalta, jotka ylittävät Itä Ukraina päivittäin. Mukaan Malaysian Airlines  "Tavallinen lentoreitin [poikki Asovanmeren] oli aiemmin ilmoitettu turvallisen Kansainvälisen siviili-ilmailujärjestön. International Air Transportation Association on todennut, että  ilmatila lentokone oli liikkumisesta ei ollut asetettu rajoituksia. "
Joka hyväksyi lentorata on merkitty karttoihin alla.
Säännöllinen lentoradan MH17 (ja muut kansainväliset lennot)  yli kymmenen päivää ennen 17 heinäkuu (päivä katastrofi) , ylitys Itä Ukraina kaakkoissuunnassa on poikki Asovanmeren.(Ks. kartta alla)
-
Lentorata 17. heinäkuuta muutettiin.
Lennon ja sen toimijat noudattaneet sääntöjä. Mutta maahan, sodan säännöistä olivat rikki. Kestämättömään hyökkäystoimi, näyttää siltä, ​​että MH17 ammuttiin alas; sen matkustajien ja miehistön tappoi ohjus. (MAS, sama)
Vaikka äänen kirjaa MH17 lennon on takavarikoinut Kiovan hallitus, jotta muuttaa lentorataa ei tullut Eurocontrol.
Oliko tämä muuttamiseksi lentoradan tulevat Ukrainan viranomaiset? Oliko ohjaajan ohjeiden muuttaa suuntaa?
British Media Fabrications: "Lets loihtia Storm"
British uutiset myöntävät, että oli muutoksen lentoradan, väittäen ilman näyttöä siitä, että se oli "välttää ukkosta Etelä-Ukraina".
MAS toimintojen johtaja kapteeni Izham Ismail  on myös kiistänyt väitteet, että raskas sään vuoksi MH17 muuttamassa lentosuunnitelman. "Ei ollut raportit ohjaajan mukaan tämä oli tapauksessa" Izham sanoi. News Malesia    20 heinäkuu 2014)
Merkittävää kuitenkin on, että länsimaisessa mediassa myönsi, että muutos lentoradan ei tapahdu, ja että "myrskyssä" kerronta on valmistuksen.
Ukraina hävittäjiä Corridor Varattu Commercial Aircraft
On syytä huomata, että Ukrainan SU-25 hävittäjän varustettu ilma-ilma-R-60 ohjusta havaittiin 5-10 km Malesian ilma, sisällä ilmakäytävä varattu kaupallisten lentokoneiden.
-Kuva kohteliaasti Venäjän puolustusministeriön
Kuva kohteliaasti Venäjän puolustusministeriön
Mikä oli tässä ilmavoimien käyttöön? Oliko Ukraina fighter jet "saatto" Malesian ilma pohjoissuunnassa kohti sota-alueella?
Muutos lentoradan Malaysian Airlines MH17 17. heinäkuuta ilmoitetaan selkeästi kartassa. Se vie MH17 yli sota-alueella, eli Donetsk ja Lugansk.
KLIKKAA KUVIA suuremmaksi
Vertailu: MH17 lentorata 16. heinäkuuta 2014 MH17 lentorata Yli Warzone on 17 heinäkuu 2014
IngoGraph
Kuvakaappauksia lentoreittien MH17 varten 14-17 07, 2014
14 heinäkuu Route15 heinäkuu Route
Ensimmäinen dynaaminen kartta vertaa kahta lentoreitit: Toinen lentoradan, joka on se, että 17 heinäkuu vie kone yli Donesk alue Warzone, raja kiinni Lugansk alue.
Neljä staattista kuvat osoittavat kuvakaappaukset lentoreittien MH17 kaudella 14-17 07 2014
Välitetty tieto näistä kartoista viittaa siihen, että lentorata 17. heinäkuuta muutettiin.
MH17 oli poiketa normaalista Etelä Easterly reitin yli Asovanmeren polulle yli Donetsk alue.
Joka määräsi muutos lentorata?
Kehotamme Malaysian Airlines selkiyttää virallinen lausunto ja vaatia  vapauttamista äänitiedostoja välillä ohjaaja ja Kiovan lennonjohtotorni.
Transkriptio Näiden äänitiedostoja olisi julkistettava.
Lisäksi vahvistetaan:  oli Ukrainan SU-25 hävittäjän yhteydessä M17 ilma?
Todisteet vahvistavat, että lentorata 17. heinäkuuta EI ollut tavallista hyväksytty lentoradan. Se oli vaihdettu.
Muutos ei järjestetty Eurocontrol.
Kuka oli tämän takana muuttuneeseen lentorataan joka johti ilma sotaan alueelle, jolloin 298 kuolemantapausta?
Mikä oli syynä muutokseen lentorata?
Aiheutuneet vahingot Malaysian Airlines seurauksena nämä kaksi traagiset tapahtumat on myös puututtava. Malaysian Airlines on korkeat turvallisuusstandardit ja erinomainen levy.
Nämä kaksi onnettomuutta ovat osa rikollista yrityksen.  Ne eivät ole seurausta huolimattomuudesta osa Malaysian Airlines, joka mahdollisesti joutuu konkurssiin.
Dr. Michel Chossudovsky on palkittu kirjailija, taloustieteen professori (emeritus) yliopistossa Ottawan, perustaja ja johtaja tutkimuskeskus Globalisaatio (CRG), Montreal ja päätoimittaja globalresearch.ca verkkosivuilla. Hän on kirjoittanut Globalisaatio Köyhyyden ja New World Order (2003) ja USA: n "sota terrorismia vastaan" (2005). Hänen viimeisin kirjansa on oikeus Kohti kolmannen maailmansodan Skenaario: Vaarat Nuclear War (2011). Hän on myös tekijä Encyclopaedia Britannica. Hänen kirjoituksensa on julkaistu yli kahdellekymmenelle kielelle. Hän voi olla tavoitettavissa crgeditor@yahoo.com
http://www.globalresearch.ca/malaysian-airlines-mh17-was-ordered-to-fly-over-the-east-ukraine-warzone/5392540

Aiheeseen liittyviä artikkeleita:

Skyytien kullan luovuttaminen Ukrainalle rikkoisi museolakia - Uutiset - Kulttuuri - Venäjän Ääni

S27 kesäkuuta, 11:22

Skyytien kullan luovuttaminen Ukrainalle rikkoisi museolakia

Skyytien kullan luovuttaminen Ukrainalle rikkoisi museolakia

Jos, skyyttien kultaesineet Krimin museoista luovutetaan Ukrainalle, niin kyseessä on huono ennakkotapaus, joka rikkoo museolakia ja pakottaa krimiläiset kääntymään kansainvälisen oikeuden puoleen, ilmoitti Venäjän yhteiskunnallisen kamarin komission puheenjohtaja Andrei Kovaltshuk.

Skyytien kultaesineiden kokoelma siirrettiin helmikuun alussa Krimin museoista, Allard Piersonin museon näyttelyyn, Amsterdamiin. Tämä tapahtui jo ennen Krimin liittymistä Venäjään.
Ukrainan kulttuuriministeriö ilmoitti torstaina, että näyttelyn esineet palautetaan Kiovalle, koska ne ovat Ukrainan omaisuutta. Amsterdamin yliopisto, joka omistaa Personin museon, ei ole toistaiseksi vahvistanut tätä tietoa.
http://finnish.ruvr.ru/news/2014_06_27/Skyytien-kullan-luovuttaminen-Ukrainalle-rikkoisi-museolakia-3244/kyytien kullan luovuttaminen Ukrainalle rikkoisi museolakia - Uutiset - Kulttuuri - Venäjän Ääni

Donetskin laidoilla kuului ammuskelua ja räjähdyksiä koko yön - Uutiset - Yhteiskunta - Venäjän Ääni

DTänään, 13:44

Donetskin laidoilla kuului ammuskelua ja räjähdyksiä koko yön

Donetskin laidoilla kuului ammuskelua ja räjähdyksiä koko yön

Donetskin asukkaat kertovat, että kaupungin laidoilla kuului ammuskelua ja räjähdyksiä koko keskiviikon vastaisen yön, tiedottavat kaupunginhallinnon ja kaupunginneuvoston nettisivustot.

”Avdeevkan kylän lähellä 21.-22. heinäkuuta käydyissä sotatoimissa vaurioitui kolme sähkölinjaa, jotka kuljettavat sähköenergiaa mm. Donetskin suodatinasemalle. Tällä hetkellä suodatinasemalla ei ole sähköä”, lukee tiedotteessa. Tästä syystä Donetskin Kirovskin, Kujbyshevskin ja Leninskin kaupunginosissa veden toimitus on rajoitettu.
http://finnish.ruvr.ru/news/2014_07_23/Donetskin-laidoilla-kuului-ammuskelua-ja-rajahdyksia-koko-yon-7953/onetskin laidoilla kuului ammuskelua ja räjähdyksiä koko yön - Uutiset - Yhteiskunta - Venäjän Ääni