Sivut

tiistai 13. toukokuuta 2014


Paracel puolustaa kuolemantapaus kuningas Minh Mang

Kulttuuri ) - Minh Mang antoi merivoimien kehitettävä selkeitä saamisia saarilla, erityisesti alalla Van Hoang Sa.
Muinaisista ajoista, saaret Hoang Sa ja Truong Sa on Vietnam löysi perustamisesta omistus, hallinta ja hyödyntäminen.
Minh Mang hallituskaudella maa tuli vauras kansakunta, naapurimaat ovat osin kauko länsimaissa myös toistuvasti pyytänyt ymmärrystä. Kanssa, että valta ja asema, Minh Mang antoi merivoimien jatkossakin hoitaa väittää nimenomaisesti saarella, erityisesti alalla Van Hoang Sa (yleisesti käytetty nimi ja aiemmin suosittu noin 2 Paracelsaaret, Spratlysaaret).
Keisari Minh Mang n uudistukset toteutetaan suurin dynastia. Hänen uudistuksia tehtiin eri aloilla, mukaan lukien tekniset parannukset asukkaiden veneitä merellä. Sitä paitsi, ei vain keskittyä lisäämään numero, jonka kuningas oli lisätä tyyppisiä veneitä. Mukaan Dai Nam Kham kirja dotty korko, Rotan vuosi (1828) kuningas laadut veneen kiintiöt (kiinteä veneiden määrä pitäisi olla) paikkakunnalla.
Henki edistymistä kohti uutta historiaa Minh Mang todettiin selvästi, esimerkiksi navigointi pyyhkäisi Kiinassa huhtikuussa, että Tiikerin vuosi (1830) "ulkomainen kuningas kuuli junissa, laivoissa ja tarvikkeet outoa, väärä tulva (Dang) on ​​summa Rev mennä, ostaa Atlantic ".
Asetus Minh Mang laivasto on myös parantunut, ja hän asettaa koko kunkin luokan veneen rakenteesta, yhtenäinen koko maassa telakalta standardin mukaisesti kaava, joka sulkeutuu.Erityisesti Minh Mang oli veneitä kuparia muodossa Ranskan, vuonna Nham Ngo (1822), Kuningas ostaa veneen Ranskan kuparin aikaan Hue, Dien Duong nimetty, mallintaa vene telakalla Capital Research, käyttöönoton sulje tämä vene muodossa.
Dai Nam Kham Varaa kirjata, että saman vuoden kesäkuussa, kuningas "väärä Marshal Fleet veneiden Phan Van Truong pidetään positiivinen vaikutus länsimaiseen". Vene päättynyt ensimmäinen kupari nimettiin Thuy Long; rivi riviltä vene sitten kupari on pääasiassa pelannut enemmän sotalaivoja, numero on käytetty vene työmatkalla ulkomailla.
Dai Nam Kham Kirjat Daft sanoa charter vene kupari luokitellaan 4 eri luokkiin on hyvin suuri luokka, suuri luokka, keskialuetta ja kompakti. Kuparin lisäksi vene, Mau Tuat (1838) Minh Mang ostaa vanha höyrylaiva Ranskan ansainnut poistettiin tarkkaan tutkimukseen näytteiden testaamiseen.
Mennessä ensi vuoden huhtikuussa, ensimmäisen höyry alus maamme ja valmistui hänen menestystään. Lokakuussa samana vuonna, ensimmäisen höyry aluksen 2 saatiin myös päätökseen. Sittemmin kuningas kehittää vähän tietoa laivanrakennuksen tehdas Rat Soup (1840), jossa "wide body 5 jalkaa 7 tuumaa pitkä, noin 4 henkilöstöä, mutta ruumis ei ole liian syvä, noin 1 tanko, niin helppo siirtyä joki ja meri "(Dai Nam Kham mahdollisuuden harjoitella klassinen).
 Sotalaivoja, purjehdus, veneen komentaja Nguyen dynastian.
Sotalaivoja, purjehdus, veneen komentaja Nguyen dynastian.
Erityinen etu Minh Mang veneen rakennusteollisuus ei pyritä pelkästään talouden alan, kaupan, tekniikan kehitystä, mutta myös luoda tehokas merivoimien, on suuri vahvuus ja kyky määritettäessä vahvistaa, puolustaa itsemääräämisoikeutta saaria. Jopa Sian vuosi (1839) hän myös määräsi vertailumateriaalit säveltää kirjoja Länsi merivoimien, merivoimien kartat sitten sotilaita urheiluun tai koulutusta.
Kuningas käski Binh Truong Dang Que ylempi kirjain, että: "Haluan teistä suunnitella huolellisesti, sillä merivoimien kirjoja, sotilaat valittu opiskelemaan päivä ja yö, se miten ennen oli tilaa työtä ".
Kuningas Minh Mang myös neuvoi: "maamme rajojen rantaviiva kulkee, lähetti armeijan partio, on monia kadunkulmassa, tai luopua vene, joka osui tai oikeus liikkua fin vedenalainen palatsi.Näin jalkaväen täytyy osata lyödä vettä, vesi sotilaat myös tiedettävä, miten kirjoitat ministeriön Muulloin kuvernööri talouden ohjausjärjestelmää varten sotilasta voimaa, kokeile harjoituksia, jotka ovat kaikki hyviä, Jos vahva sotilaallinen "(Minh Mang avain).
Vuonna Canh Ty (1840) Kohdennettu porat oletus on ensin suorittanut mukaan historiallisiin Nguyen dynastian kuningas on sallittu vesi liikuntaa professorina merellä ampumisen harjoituksia seuraavat muutokset: "kelluva boatkuva poseeraa, tangon pituus 3, yli 1 vaakasuora tanko, teeskenteli jopa bambu aita pystytettiin purjeet. Laita ystäviä hoi meren rannalla, ankkuroitu noin välttää ajautuminen. Veneen pysäköity liikunnan ystäviä noin 50 työntekijää, kaikki pukeutuneet odottamassa tilauksia.
Kun punainen lippu on Zhenhai sotaharjoitukset alkoivat, veneet ovat pieniä veneitä vetää ankkuri käynnissä kohti ystäviä. Kun etäisyys veneen ennen menossa katsomaan kardinaalit kuljettaa aseita osaksi kelluva lautta, jatka sitten ampua peräkkäisen 3 löytyy ulkopuolelta edessä 500 kaveria palasi henkilöstöä.
Seuraavan veneen tehdä samoin, kun vene meni takaisin baariin ennen, kun vakioistuin kelluu väli ampuja kuin ennen ja purjehdus seitsemän alkuperäinen hankinta. Purjehtia eteenpäin ennen kuvaamista. Ammunta lopulta kolmanneksi lavalla, hän alensi Zhenhai, joukkoja komensi tuloja, ja laske purjeet veneen ankkuri ".
Aiemmin Horse Armor (1834) King linnoituksen puolustajien useita keskeisiä saaria, ja määräsi paikallisten viranomaisten jossa väestö asuu saarilla, meri rannalle käyttämällä julkisia varoja rakentaa veneitä, koska ne menevät takaisin ja tasoittaa miekat, aseet vartioimaan, meren hyökkääjät. Kaksi vuotta myöhemmin, vuonna rauhallinen vuosi (1836) Minh Mang viikolla charter säännöksiä aluksella karkottaa meri merirosvot, ulkomaalaisten miehistön tietoisesti rikkovat saarivaltio.
Oppia lisää saari Bai Cat Vang (Hoang Sa ja Truong Sa) mukaan ennätysten kirjoihin Dai Nam rajaa, Horse Armor (1834) King Minh Mang lähetti kapteeni Truong Phuc Hoang Sa Si johtaa 20 go sailor koko mittaus, kartoitus, mittaus mato maatila, maasto saarella. Sittemmin kuningas on toistuvasti harjoittanut tätä työtä, tehtävää ei ole suoritettu seuraamukseksi ankarasti, kuten tapauksessa johtaja kirjoittaminen marsalkka Zhang, rauhallinen vuosi (1836), kun kartat eivät ole toimitettu seuraamuksia "seuranta post" (giljotiini mutta tutkintavankeudessa ennen) ...
Erityisesti lisäksi kaivos-, ehkäisy viikolla merellä, kuningas Minh Mang myös rakentamisen hartauden (temppeleitä, pyhäkköjä), istuttamalla puita, rakennus pylväät, olutta itsemääräämisoikeuden useita saaria Vuosi Refugee (1833), Yi Mui (1835), tyyneys (1836) ... niin rauhallisesti tammikuussa (1836) klo teollisuusministeriön virkamiesten oli tarjonnut hänelle, että:
"Gang Sea World Paracel lähtömaahamme on hyvin heikko kattavuus. Joka vuosi operaation pitäisi mennä yli valvonnan meren alla. Ole hyvä ja tästä vuodesta lähtien, joka viikko, kun tammikuun pohjalta, valitse kääntää armeijan ja merivoimien puolustus päällikkö tavata veneen sateenvarjo, ylempään viikolla helmikuun Quang Ngai, Quang Ngai vaatimukset 2, Binh 4 veneet palkata ihmisiä, maahan Paracel oppaan. Ei mikä tahansa saari, mitään saari, hiekan, kun vene mennä, ja ovatko maat ovat pituus, leveys, korkeus, leveys, kehä ja neljä meri ympärillä matala tai syvä sisällä, on täten maahan, kiviä tai ei, karu, yksinkertainen miten mitata kaikki seinät, piirustus kartan.
Takaisin lähtöpäivänä, mistä tahansa suisto pois, mihin suuntaan mennä paikkaan, joka perustuu veneen, kuinka monta kilometriä on laskettu arvio. Takaisin maasta rajaton selvitellään, suoraan maakunnan hiukkanen, suunta, hiukkasten kumartui maakunnassa, mihin suuntaan on, kuinka monta kilometriä pitkä rantaviiva. Useimmat useimmat valtiot, aikaan, nousu "(Dai Nam suuret Manner marginaali).
Sana sanoi ennen kuin tämä hyväksytään heti Minh Mang, kuningas myös suositeltavaa, että "kirjoittamaan, puhumaan avoimuutta prosessin Graphic ylös. Tästä vuodesta lähtien, joka viikko, kun tammikuun pohjalta, niiden sääntöjen nojalla, joka sai hänet "(Nam Khamin yleiskokous klassinen säännöt).
Näin partioveneet, tutkimus mittaus sääntöjen mukaisesti Paracel muuri tehdään keväällä.Mukaan eri materiaaleista ne on tehty toiminnallisia 6 kuukauden kuluessa, vaikka vuotta sateelta ja tuulelta, suuri myrsky takaisin lähtöä tehtävää, mutta ei muuttanut aluksia.
Kuningas Minh Mang (1820-1841).
Kuningas Minh Mang (1820-1841).
Varuskunta, jatka vero-ja suojella kalastajia on myös tehty, englantilainen nimeltä Gutzlaff artikkeli julkaistiin lehdessä "Sosiaalinen Aasiassa" julkaistiin London (Lontoo) vuonna 1849 sanoi: "Saari ei ollut tarkoitus olla pätevä, jos se ei ole kalastavien vaurautta ja vaarassa pysty kompensoimaan kaikkia seikkailijoita ...
Mutta kymmenen prosenttia vuosittain yli kalastusvene upposi, mutta lisää, että ei tee kaikkia epäedullisessa asemassa, mutta myös erittäin suuri löytöjä. Annam hallitus, joka voi hyödyttää, jos vero hankkii tuloja, lähtivät veneellä ja edustaa pienen leirin tässä paikassa kerätä veroja, että ihmiset joutuvat maksamaan lisäksi, ja holhota niitä Kalastus maa ".
Lisäksi suojelun itsemääräämisoikeutta ja hyödyntää meren luonnonvarojen, Minh Mang määräsi laivasto että työvuorossa pelastusveneitä ei auta mihinkään maahan hädässä merellä maamme. Kuin vuoden seesteinen (1836) ovat auttaneet pelastamaan Britannian kauppalaivoja Paracel myrskyt, pelastettiin yli 90 ihmistä otetaan Binh Dinh rannikolla, joka tarjoaa ruokaa, vettä, lääkkeitä heille ja maan ...
Tämä osoittaa paitsi kuningas Minh Mang perinnöllinen, mutta myös saarten kehittämisstrategian edellisen dynastian uudelle tasolle, vahvistaa kansallisen vallan itärannikolla, vahvistaa edelleen asemaa ja itsemääräämisoikeutta vuonna kaksi saarta yleensä ja Paracelsaaret, Spratlysaaret erityisesti. Se osoittaa pyhän alueelle itärannikolla maa, joka on ikuisesti Vietnam.
(Mukaan Knowledge)
 artikkeli, video, valokuvia jättää viestejä, lähetä banbientap@trandaiquang.net

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.