Sivut

tiistai 25. helmikuuta 2014

The 4th Media » The Cruel and Shameless Ideology of Corporatism

4. Media »Cruel ja Shameless Ideologia korporativismin

Cruel ja Shameless Ideologia korporativismin

Kuten ahnas petoeläinpolitiikka hyökkää heikentynyt antilooppi, voimat tuetun pääoman ja niiden palkkasotureita upposi niiden hampaat osaksi United Auto Workers (uaw) ja sen järjestää drive Volkswagen tehtaan Chattanooga, Tennessee. UAW hävisi niukasti - 712-626 - ja baying pakkaus plutocrats korotettu, ikään kuin ne olisivat juuri tallentanut länsimaisen sivilisaation vastaisen liiton, alemman palkkatason South.
Päivää ennen äänestystä oli korporatiiviselta vimma kanssa korporatistista saalistajat mölinä "taivas putoaa." VW, jotka ovat järkevästi jäi neutraali, mutta yksityisesti tukenut UAW pyrkimyksiä ja sen vakuuksien "työneuvostoja" (järjestely, joka oli vakiintunut ja tehneet ammattiliittoon, korkeammin palkattuun työntekijöitä Saksaan tuottavampia), varmaan ihmettelivät, mitä planeetalla he olivat purkaneet .
Ensimmäinen ulos murinaa luolat olivat makuuasennossa poliitikkoja, jotka aina tarjota niille ehdotetaan tehdas iso veronmaksaja tuetun taalaa tuoda vanha kaveri kapitalismi niiden alueelle. Senaattori Bob Corker (R-TN), joka ilman vedoten hänen lähde, varoitti "Minulla on ollut keskusteluja tänään ja perustuvat kyseisiin olen varma, että jos työntekijät äänestää UAW, Volkswagen julkistaa lähiviikkoina, että se valmistaa sen uusi mid-size SUV täällä Chattanooga. "VW välittömästi kiisti, että syyn ja seurauksen väite.
Ei ole väliä, senaattori Corker sitten tekivät tuhojaan UAW ja sen neuvoteltu palkat ja työn säännöt lopetettua Detroit yhdessä Big Three Auto Yritykset - GM, Ford ja Chrysler. Se on outoa, koska vuosikymmeniä UAW nosti teollisen työn, kun auto yhtiöt teki ennätystuloksen.Lukuun ottamatta virhe UAW tehty vuosia sitten, kun he asettui auto pomot lobbaus kongressissa vastaan ​​polttoainetehokkuutta standardeja, mikä olisi tehnyt kotimaassa tuotettujen ajoneuvojen kilpailukykyisemmän ulkomaiselle tuonnille, vastuu autoteollisuuden romahdus kuuluu johdon.
Oli kyse "tuote, tuote, tuote", kuten auto kirjoittajat sanovat, ja Detroitin tuotteiden jäi Japanin ja Saksan ajoneuvoja. JD Power arvioinnista, vuosi toisensa jälkeen, oli Yhdysvaltain autoja kasvatuksesta takana. Ulkomaisen auton yritykset arvioivat korkeampi asennetaan ja viimeistellään, muut laadunvalvontaa ja polttoainetehokkuutta, kun taas yksi entinen Chrysler Executive kertoi minulle teollisuutta "Olimme tuottaa roskaa."
Lisää nämä myynnin menetyksiä spekulatiivisia humalahakuisen auto yritysten rahoituksen tytäryhtiöt, kuten Ally Financial Inc, joka aiemmin tunnettiin nimellä General Motors Acceptance Corporation, joka sai itsensä kiinni valtava Wall Street työtasotuulettimet vuosina 2008-2009.Tuloksena oli, että auto jättiläiset ryntäsi vaatimaan Valtavat veronmaksajien rahoilla bailout Washington, josta he saivat.
Liike-elämän järjestöjä varoitti UAW hyökkäystä muiden etelävaltioiden jos liitto järjesti VW kasvi.
Kuitenkin, suuri valhe corporatists kertoa on, että se kaikki oli UAW vika saada kunnollista palkkaa työntekijöilleen, jotka kohtaavat enemmän kuin muutama työtapaturmia.
Sitten jotain outoa tapahtui. Vuonna hyppäsi anti-vero johtaja Grover Norquist, jossa uusi ryhmä, jolla Orwellin nimi Center for Worker Freedom (CWF), sietää 13 mainostaulut Chattanooga syyttäen UAW tukea Obama ja "liberaali poliitikot." Ehkä Mr. Norquist mielestä tämä vaikuttaisi valtaosa tehtaan työntekijöitä, jotka ovat republikaaneja.
CWF sivuilla on myös sietää naurettava viestejä kuten "UAW haluaa aseenne." Oliko kaikki tämä anti-ammattiyhdistysaktivistina Grover Norquist n outo tapa edistää ajatusta leikkaus verotuloja pitämällä palkat alas?
Se saa muukalainen. Tehokas republikaanien valtion lainsäätäjille liittyi paikallisten valtion senaattori Bo Watson, joka sanoi, että jos työntekijät äänestävät liittyä UAW, "Uskon muita kannustimia kansalaisille valtion Tennessee laajentaa tai muuten tulee olemaan erittäin kova aika kulkee Tennessee Senaatti. "Hän viittasi jatkoa +577.000.000dollari jo myönnetty (valtion ja paikalliset tuet) nykyiseen VW tehtaan sijoittumaan alueelle, jonka lisäksi kultasuoneen 700 miljoonaa enemmän veronmaksajien dollareita olisi VW avata uuden linjan katumaasturit .
Tämä on iso aikaa yritysten hyvinvointiin Grover Norquist toistuvasti on sanonut on järkähtämättömästi vastaan. Miten sovittaa yhteen? Kuka tietää? Hän hallitsee Kongressin republikaanit hänen ei veroja lupaus, mutta Grover Norquist voidaan levittää itseään liian ohut, kun hän ottaa toimeentulolle amerikkalaisen teollisuuden ja kaupan työntekijöitä.
On toinenkin epäkohta toimineet täällä. Jay Bookman, Atlanta Journal-Constitution politiikka kirjailija huomauttaa, nämä lainsäätäjät ja kuvernööri Bill Haslam "ovat selvästi uhattaisiin käyttää verotukien rangaista VW, mitä se uskoo olevan hyvää liiketoimintaa päätöksen."
Mitkä olivat tekijät joukossa 89% työntekijöistä, jotka äänestivät unionin vaaleissa?
No äänestäjät kokivat, että VW oli maksamalla heille palkkaa ja etuuksia vastaavat sitä, mikä työntekijät saavat muissa UAW tai järjestäytyneen tehtaita jälkeen liiton suuria myönnytyksiä viime vuosina. Joten miksi heidän pitäisi maksaa kuukausittain unionin jäsenmaksut? He myös otti varoitukset poliitikkojen että mahdollisesta laajentamisesta kasvi ei saa ilmoittaa "verokannustimia."
"Kyllä" äänestäjiä, toisaalta, halusi kollektiivinen ääni läpi "työneuvostoja", joka Yhdysvaltojen lain, vaativat liitto. Tällainen yhdistelmä on toiminut kaikissa muissa Euroopan VW kasveja.Kasvien työntekijä Chris Brown sanoi, että se auttaa tehokkuutta. Hän selitti, että "kokoonpanolinjalla, prosessi muuttuu vuosittain, koska [] uusi malleja. Ääni yhtiön auttaisi tasoittamaan prosessin vuodesta toiseen. "
Luutumattoman ulkomaisia ​​elinsiirrot, kuten niitä kutsutaan, ovat tähän mennessä vastustaneet UAW: n unionizing pyrkimyksiä, myös Nissan, Toyota ja Honda. Mutta UAW pitää yrittää.
Se ei ole maailman loppu unionille että Walter ja Victor Reuther rakennettu, joka yhdeksäntoista kolmekymppinen kohotti hyväksi, äänettömiä auto työntekijöiden kohtuullinen elintaso etuudet, samalla autoteollisuuden valtavan laajennus.
Koska kaksiportainen autoteollisuuden palkka järjestelmä siirtyy enemmän työntekijöitä alemman tason, valitus yhtenäinen työ ääni selkiytyy.

Ralph Nader

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.