Onko F-35 on hallinnut taivaalle?
( International Security ) - virkamiehen, joka vastaa testauksen F-35 US Department of Defense, J. Michael Gilmore sanoi taistelut valmiuksia nykyiseen single on toinen kone lensi itsemurhan.
Viime kuukausina on ollut hyviä uutisia tietoa F-35. Royal Netherlands Air Force tulla seuraava kumppani määräsi lentokoneen. Samaan aikaan, vaikka sopimus on vielä kesken, mutta myös Japani ja Etelä-Korea lupasi varustaa F-35 sen ilmavoimat sen ulkonäkö taivaalla Aasiassa.
Robert Farley, asiantuntija sotilasala ja kansallisen turvallisuuden yliopiston ulkoasiain-ja ulkomaankauppaministeri Patterson, USA sanoi, että se, että vaikka jotkin kumppanit ovat vähentäneet sitoumuksen viime vuoden aikana , mutta kukaan kokonaan perääntyä. Joten F-35 Lightning II on yhä toivoen palvelemaan ilmavoimat kymmeniä suuria Yhdysvaltain liittolainen.
"Death kierre"
Reuters uutistoimisto on sanonut "kuoleman kierre" kuvaamaan vaara, että kone oli ennen alettu hyödyntää, koska korkeammat kustannukset. Tämä on johtanut poliittinen ja sotilaallinen vaikutukset osittain purkaa sopimus ostaa F-35. Ilmeisesti murto nimittäjä on kumppani alennettu hinta siirto lisäisi kustannuksia tutkimuksen, kehittämisen ja markkinoille sisältyvät osoittajana. Hinnankorotus sitten aiheuttaa "Tulimyrsky" Homeland politiikka, enemmän tuotanto on peruutettu, nousevat edelleen, mikä vaikeuttaa kansainvälisten kumppaneiden kanssa.
Mutta haasteena on luultavasti ole tarpeeksi voimakas, että F-35 on kuolema. Tehokkuuden kannalta, F-35 tulee ", joka ei voi tuhota." Kokemusten kautta kohdataan useita ohjelmia B-2 Spirit, F-22 Raptor ja joitakin muita ohjelmia, Lockheed Martin ja Pentagonin työskennellyt niin "kova", jotta kukaan ei voi " tappaminen "F-35. Lisäksi 3 yhdysvaltalainen yhtiö on myös sitoutunut ostamaan suuria määriä monipuolinen taistelijoita yhdistelmänä.
F-35 on suunniteltu hallitsemaan tilanteissa sodankäynnin ilman näkyvyyttä ulkopuolelta (BVR) tehokkaalla tietoverkkoympäristössä. Stealth teknologia tekee ilma vaikea havaita lyhyen kantaman tutka. Siinä on joitakin parannuksia verrattuna sukupolven hävittäjiä nyt on kestävä varkain tekniikoita ja halvempi ylläpito, tutka tunnistinjärjestelmä integroida ja koordinoida tietoa ilma-alukseen ja maa parantaa tilannetietoisuutta lentäjien, tunnistaa ja käyttää vihollisen aseita, sekä välittää tietoa nopeasti komentopainikkeet ja muut tarkastukset, verkkojen nopean tiedonsiirron kuten IEEE-1394b ja Fibre Channel; elinkaaren huoltokulut pieninä.
Sitä paitsi, vaikka tekniset tiedot näyttää kypärä laitettiin Konetyyppikohtaisten kuin neljännen sukupolven hävittäjä JAS 39 Gripen Ruotsin, F-35 on ensimmäinen lentokone, että tämä tekniikka Täydelliset tekniset vaihtoehto tietojen näyttö edessä.
Tulevaisuus F-35
Kuitenkin testaus F-35 on tullut suunnittelun puutteita monia halkeamia koneessa että ei pitäisi olla siellä paljon lentoaika on vain 1/10 aika-arvio, joten huolto kalliimmaksi. Muiden suurten rajalinjan F-35 lentokone on järjestelmä näytön tech kypärä-pettymyksen käyttöjärjestelmä polttoainepumpun polttoaineen lentokoneiden pinnoille, tehonsyöttöjärjestelmien Varmuuskysymystä ...
Lisäksi emissiokurssi F-35 hinnannousun oli jopa 93% vuodesta 2001 suunnitelman samalla tuotteen laatu on arvosteltu "mahdollisesti vakava ongelma" voima suhde korjata ja muokata 16%, niin on toinenkin ongelma, F-35 ei tarvitse iski salama ja ilma on tällä hetkellä toimintaa kielletyillä alueilla ja usein ukkosmyrskyjen alueen Tämä alue on vähintään 40 km. Malli F-35B käytetään harjoittaja on ongelmia teidän lämpöä, kun kaasu lämpöä vahinkoja sekä useita kiitotien lähellä ohjaamoon järjestelmä voi vaurioitua F-35B laskeutumis-ja lentoonlähdössä liian lähellä aseita, antennit, polttoaine outlet, polttoaine putki, pelastusveneet, kaiteet, suojaverkot, tietyissä sähkölaitteissa ja useimmat muut laitteet.
Helmet-tuottama Company RCESA, maksaa satoja tuhansia dollareita. Monet testi lentäjät ilmoitti he olivat huimausta, eksyksissä avaruudessa valvoa F-35, niin vakavia, että ne on sammutettu ja laskun tiedot "manuaalisesti". Syy tämän ehdon saadaan latenssi signalointijoukko hattu, koska F-35 tietokoneessa täytyy myös selvittää, onko ohjaaja katseli menossa siirtää komennon vastaavan kameran.
Eksponentiaalinen virhe valvontakeinoja, lentäjät ilma hinnoiteltu yli $ 100 miljoonaa valtion oli pakko lentää sokea. Sen sijaan auttaa lentäjien nähdä esineitä ympäri, moderni kypärä, joka on Messing pilotti tekee liikaa kuvia tutka ja kamera. Lisäksi jälkeisellä palamismuoto lentokoneen pitkään voi aiheuttaa maali takana varkain ilma kuorinta. Kamerajärjestelmä käytetään korvaamaan viimeinen lentäjä suunnata takaisin sinne takana kuolleessa kulmassa, aiheuttaen lentäjät ole saanut kaikkia kuvia.
Vastaavien virkamiesten testaus F-35 US Department of Defense, J. Michael Gilmore sanoi taistelut valmiuksia nykyiseen single on toinen kone lensi itsemurhan. Jos F-35 taistella juuri nyt, tarvitsemme merkittävää apua muilta 4. sukupolven lentokoneiden torjua uhkia vastaan itseään ja F-35-ohjelman havainnut virheen 363 voi syntyä, luku "vaikuttava" on 400 miljardia dollaria hankkeen kustannuksista.
Winslow Wheeler, kuraattori ohjelma Straus Military Reform Center for Research Yhdysvaltain puolustusministeri Intelligence sanoi, että F-35 arvioitiin ei saavuta ihmettelee, että jotkut ihmiset yrittävät edistää tätä on merkittävä epäkohta joissakin suhteissa ... voi tehdä vain yksi asia se on "heitetty roskakoriin." US Air Force ansaitsee parempaa taso ja veronmaksajien paljon halvempaa tuotetta.
Toinen kysymys on, onko nämä ominaisuudet on suunniteltu torjumaan F-35 ei koskaan tullut keskeinen strategisia etuja Yhdysvalloissa. Mutta jos se toimii juuri niin kuin on suunniteltu, kyky ottaa pois ja pystysuora purku F-35 mahdollistaa joissakin maissa toimivat nopeammat taistelija moderni lentotukialus pieni.
F-35 Lightning II Typhoon ja Rafale tulee alkuun taistelija tarjoamia West seuraavien 50 vuoden aikana. Vaikka tulevaisuus nykyaikaisen sodankäynnin on vaikea ennustaa, mutta F-35 voi vielä tehdä satunnaisia asioita.
(Young Knowledge)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.