Transformaatio joulun tarina maahanmuuttaja työväenluokan perheeseen pakenevat vainoa, etsittäessä turvasatama ja saavat tukea ja solidaarisuutta suurin kapitalistisen kaupallinen kultasuoneen vuosi - on kauaskantoisia poliittisia seurauksia.
Kun Kristus pois joulun
Perustavanlaatuinen "muutos", suunnitellut kapitalistisen luokan tavoittelu, oli ottaa "Kristuksen Story" pois joulun ja muuntaa viikkoa ennen ja jälkeen osaksi kuluttajien orgiat. Auttoivat ja edistivät mukaan "sekularistien liittolaisia", kapitalistiluokka onnistuttu poistamaan kaikki viittaukset joulun tarina, kuten syntymä kohtauksen ja joululauluja muistoksi se, julkisista tiloista.
Merkittäviä sosiaalisia viestin, upotettu joulun tarina, laimennetaan hyvää tarkoittavat kulttuurinen monimuotoisuus-promoottorit, jotka vaativat "yhtä aikaa" Hanukah "(juutalainen kerronta juhlii sota, valloitus ja teurastus" luopio verrattavia-hellenisoitunutta " juutalaisia ääri-fundamentalistit - tapahtumaa ei edes mainittu heprean raamatusta) ja "Kwanzaa" (loma keksittiin 1960-luvulla kulttuurin musta kansallismielisen saarnaa "self-help").
Sijasta joulun tarina, olemme saaneet anachronistic Nordic tarinoita puu palvonta "ja" lahjojen antaminen 'by lihavia parrakas hiki-kaupan omistaja työllistää kitukasvuinen orja työntekijöitä * ("Hi Ho, Hi Ho! Se on pois työmme mennä, teemme koko päivän, emme saa palkkaa! Hi Ho, Hi Ho! "). Tämä on tullut hallitseva mytologian ajo kuluttajapainotteisen - voiton maailmanlaajuisen kaupallisen - kapitalistisen tuotantoketjussa.
Ajan myötä se tapahtui, että "joulu" myyntien tuli keskeinen kartuttamiseen. Uusi ja tehokas aloilla pääoman tuli alalla. Talous capital, erityisesti luottokorttiyhtiöt latauksen velallisten usurious, korot yli 20% vuodessa, tuli keskeinen ja hyötyneet suuri muutos joulun tarina.
Uusi, nykyaikainen, maallinen Ansaitset, suhteellistavat Joulutarina uudelleen aivan eri merkityksen loma.
Ensin oli kieli "poiston" etuliite muutettiin. Kristus-mas tuli Xmas. X symboli jätetty pois muodosti alkuperäisen kerronnan ja olosuhteet juhla Jeesuksen syntymästä.
Kun alkuperäisen luokan alkuperä joulun tarina pyyhittiin ja ristiriita itsevaltiuden valtion ja kansalaisyhteiskunnan lakkautettiin, kapitalistiluokka lisätään omaa "rekvisiittaa" tarinan: Xmas puu tuli sivuston kuluttajan lahjoja "; Xmas "sileää" oli täynnä kulutustavarat; Xmas päivä kuva tarvitaan "onnellinen perhe" avaamalla laatikot kulutustavaroiden - ostetaan luotolla 20% korkoja.
Kantavana voimana humpuuki rekvisiittaa ja kuvakieli on komento päämaja, johon kapitalistisen valmistajat, tukkukauppiaat ja vähittäiskauppiaat, markkina-analyytikot, tiedottajia, konsultit, mainostajat, sijoittajat, tehtaiden omistajat työllistävät suuren armeijan matalapalkkaisten työntekijöiden Aasian valmistus hikisillä ja valtava corporate noutomyymälöitä minimipalkkaa myyjät.
Joulumyynti ovat suuria voitonmaksimointikäyttäytyminen tilaisuus koko vuoden: onnistuminen tai epäonnistuminen kaupallisen kapitalismin ratsastaa voitosta kertynyt marraskuun 30 ja 7. tammikuuta.
Koko kapitalistinen rakennelma perustuu ajatus, että "Xmas" on noin laajamittaista ostamista ja myymistä kulutustavaroiden, se on noin varmistaa, että luokan eriarvoisuutta ja rotuun rajapinnat ovat tilapäisesti hämärtynyt, että tukahduttava poliisivaltio tunkeutuminen yksityisyyden perhe-elämän unohtaa ja että yhteiskunnallista solidaarisuutta korvataan orgioissa yksittäisen kulutuskulttuuria.
"Xmas" on aika juhlia massiivinen keinottelun, joka perustuu velkaantumista "massojen". Se on aika pienennetty työntekijöiden ostaa tuotuja tavaroita luotolla valmistajilta, jotka olivat siirretään matalamman palkkatason alueella: Hinta tietoisuus korvaa luokkatietoisuutta. Picketing Yhdysvaltojen vähittäiskauppiaat, jotka tuomaan Bangladeshista työväkeä kuolemanloukkuja, jossa työntekijöiden ansaita "25 dollaria kuukaudessa, vastoin" Xmas henki ". "Osta ja rohkeasti"! On aika olla hilpeä!
Uuden maallinen, ansaita rahaa "Xmas" on kaslähtöiset kaupallinen tapahtuma motivoi voittoja, mainos ja mieletön palvonta "markkinoilla". Perhe ja naapuruussuhteet ovat nyt sidottu käteistä nexus: Kuka ostaa tai saa eniten kalliita lahjoja kokee suurimman tyydytyksen. "Lahjojen antaminen" perustuu "kulutuksen", joka voisi kuvitella mitään vaihtoehtoa!
Miljoonat pölytettyä yksilöiden kilpailevat ostaa useimpien hyödykkeiden, että heidän credit / debit-kortteja voidaan kattaa. "Hyve" tulee "menestys" on vimmattu sitoutumista markkinoilla.Näkökulmasta poliittista valtaa, yksittäiset kuluttajapainotteisen tietoisuus tarkoittaa toimittamista "markkinoilla" sekä toimitettu hallitsevan luokan, joka hallitsee "markkinoiden suhteita".
Koko "Xmas" ajan korostetaan, että markkinoiden välisiä suhteita wage-earning/salaried yksilöiden ja kaupalliset / taloudelliset eliitit etusijalla tuottavaa (ja valtion) suhteet pääoman ja työn.In "markkinat" taistelu on kuluttajien yli hyödykkeitä, valvoo kaupallinen pääkaupunki. Uudessa Xmas tarina kuluttaja on keskeinen, markkinoilla on välittäjänä kaikkien sosiaalisten suhteiden. "Kristus tarina" on taka kehää, jos ei kokonaan pois. Enimmillään tarina pelkistetään syntymä kohtaus todistamassa lehmiä, lampaita ja kolme "Kings".
Muuntaminen joulun osaksi massiivinen Xmas-markkinoilla tapahtuma laajentaa sen kuluttaja valittaa, lisää myyntiä ja voittoja. Potentiaalisia kuluttajia kaikista uskonnoista (ja ei-uskonnollinen) voivat liittyä kuluttajan orgiat. Se ei ole kyse arvoista, etiikasta tai vakaumusta - se on noin ostaa, myy, velka ja kertymistä. Ollakseen menestyksekäs kaupallinen tapahtuma "kristittyjen" on tukahduttaa politiikan ja etiikan Kristuksen tarinan, joka on dramaattisesti vastustaa upottamalla markkinoilla.
Politiikka Joulutarina
Päähenkilöt joulun tarina, Joosef ja Maria, ovat työväenluokan kotitalous elävät toimeentulon taso. Joseph, puuseppä, on osittain vailla työtä ja ansaitsee minimipalkka. He elävät säästeliäästi, viettävät niukka voitto olennaiseen ja matkustaa halvalla aasi. Paeta sortava hallitus ne vaeltavat etsimään turvallisuutta, toivoen löytävänsä uuden kodin. Raskaana Marian ja hänen työttömien miehensä Joseph etsiä myötätuntoa ja solidaarisuutta köyhiä. Ne koputtaa ovia mutta vuokranantajat lähettää ne pois. Vain köyhä maanviljelijä tarjoaa heille paikka - he voivat jakaa navettaan lampaita ja lehmiä.
Edessä epävarma tulevaisuus ja levoton läsnä, Maria ja Joosef saada aineellista tukea paikallisilta asukkailta Betlehemissä. Kolme viisasta miestä (Magi tai matemaatikot Persia) olemme kansainvälisiä jotka matkustavat tervehtimään uuden perheen. Ne osoittavat suurta huolta vastasyntyneen vauvan Jeesuksen ehkä tarjoamalla suhina perheen stipendin, jotta hän voi opiskella matematiikan ja luonnontieteiden .... Yhteen tuleminen lähiympäristöön ihmisiä ja kolme koulutetut "ulkopuolisten" juhlia Kristuksen syntymää ja tarjota tukea kodittomia perhe, koditon maahanmuuttajat, on ollut tapahtuma ihme ja juhlaan.
Yhteisön solidaarisuutta, jakaminen ruokaa, suojaa, oppiminen ja veljellisen rohkealla mielellä, edessä vainon rikollisen valtion ja avaricious hallitsevan luokan, määrittelee joulun henki.Joulutarina vahvistaa hyveitä sosiaalisen solidaarisuuden eikä yksittäisiä kulutuskulttuuria. Se määrittää hetken, jolloin syvä joukkovelkakirjojen ihmiskunnan syrjäyttää matala mukavasti hyödykkeitä. Se on juhla hetken, jolloin arvot ja hyveet murtaa leipää veljellisen yhteisön etusijalla kertyminen vaurautta.
Joulutarina, kokeiden ja travails Marian ja Joosefin ja Jeesus-lapsen resonoi miljoonien amerikkalaisten työntekijöiden tänään: varsinkin niille, jotka ovat menettäneet työllisyyttä ja on karkoitti kodeistaan. Joulutarina resonoi kymmeniä miljoonia maahanmuuttajia vainottu ja vangittu jonka tyrannimainen toteaa. Joulutarina resonoi miljoonia ihmisiä värit, jotka ovat "pysäytetään ja frisked" by militarisoitu poliisi.
Joulutarina ei resonoi omistajat, sijoittajat ja tiedottajia suurten kaupallisten yritysten, jotka ovat kääntyneet lukuisia osaksi palvojat heidän pikku muovikortteja. Neuvotteluissa "Kristus pois joulun ja tuhoamalla iloa ja toveruutta ja solidaarisuutta jaetun ihmisyyden ilmentymä on juhla Kristuksen syntymän on välttämätöntä jatkaa varallisuutta. Putting "Kristuksen tarina" takaisin Joulu on askel kohti kukistamalla kuluttajapainotteisen tietoisuuden ja uudestaan yhteiskunnallista solidaarisuutta, joten tarpeen päättyy epäoikeudenmukaisuutta.
James Petras, entinen sosiologian professori Binghamton, New York, omistaa 50 vuoden jäsenyyden luokkataistelu, on neuvonantaja maattomien ja työttömien Brasiliassa ja Argentiinassa, ja on ollut mukana kirjoittamassa Globalisaatio Unmasked (Zed Books ).
Kun Kristus pois joulun
Perustavanlaatuinen "muutos", suunnitellut kapitalistisen luokan tavoittelu, oli ottaa "Kristuksen Story" pois joulun ja muuntaa viikkoa ennen ja jälkeen osaksi kuluttajien orgiat. Auttoivat ja edistivät mukaan "sekularistien liittolaisia", kapitalistiluokka onnistuttu poistamaan kaikki viittaukset joulun tarina, kuten syntymä kohtauksen ja joululauluja muistoksi se, julkisista tiloista.
Merkittäviä sosiaalisia viestin, upotettu joulun tarina, laimennetaan hyvää tarkoittavat kulttuurinen monimuotoisuus-promoottorit, jotka vaativat "yhtä aikaa" Hanukah "(juutalainen kerronta juhlii sota, valloitus ja teurastus" luopio verrattavia-hellenisoitunutta " juutalaisia ääri-fundamentalistit - tapahtumaa ei edes mainittu heprean raamatusta) ja "Kwanzaa" (loma keksittiin 1960-luvulla kulttuurin musta kansallismielisen saarnaa "self-help").
Sijasta joulun tarina, olemme saaneet anachronistic Nordic tarinoita puu palvonta "ja" lahjojen antaminen 'by lihavia parrakas hiki-kaupan omistaja työllistää kitukasvuinen orja työntekijöitä * ("Hi Ho, Hi Ho! Se on pois työmme mennä, teemme koko päivän, emme saa palkkaa! Hi Ho, Hi Ho! "). Tämä on tullut hallitseva mytologian ajo kuluttajapainotteisen - voiton maailmanlaajuisen kaupallisen - kapitalistisen tuotantoketjussa.
Ajan myötä se tapahtui, että "joulu" myyntien tuli keskeinen kartuttamiseen. Uusi ja tehokas aloilla pääoman tuli alalla. Talous capital, erityisesti luottokorttiyhtiöt latauksen velallisten usurious, korot yli 20% vuodessa, tuli keskeinen ja hyötyneet suuri muutos joulun tarina.
Uusi, nykyaikainen, maallinen Ansaitset, suhteellistavat Joulutarina uudelleen aivan eri merkityksen loma.
Ensin oli kieli "poiston" etuliite muutettiin. Kristus-mas tuli Xmas. X symboli jätetty pois muodosti alkuperäisen kerronnan ja olosuhteet juhla Jeesuksen syntymästä.
Kun alkuperäisen luokan alkuperä joulun tarina pyyhittiin ja ristiriita itsevaltiuden valtion ja kansalaisyhteiskunnan lakkautettiin, kapitalistiluokka lisätään omaa "rekvisiittaa" tarinan: Xmas puu tuli sivuston kuluttajan lahjoja "; Xmas "sileää" oli täynnä kulutustavarat; Xmas päivä kuva tarvitaan "onnellinen perhe" avaamalla laatikot kulutustavaroiden - ostetaan luotolla 20% korkoja.
Kantavana voimana humpuuki rekvisiittaa ja kuvakieli on komento päämaja, johon kapitalistisen valmistajat, tukkukauppiaat ja vähittäiskauppiaat, markkina-analyytikot, tiedottajia, konsultit, mainostajat, sijoittajat, tehtaiden omistajat työllistävät suuren armeijan matalapalkkaisten työntekijöiden Aasian valmistus hikisillä ja valtava corporate noutomyymälöitä minimipalkkaa myyjät.
Joulumyynti ovat suuria voitonmaksimointikäyttäytyminen tilaisuus koko vuoden: onnistuminen tai epäonnistuminen kaupallisen kapitalismin ratsastaa voitosta kertynyt marraskuun 30 ja 7. tammikuuta.
Koko kapitalistinen rakennelma perustuu ajatus, että "Xmas" on noin laajamittaista ostamista ja myymistä kulutustavaroiden, se on noin varmistaa, että luokan eriarvoisuutta ja rotuun rajapinnat ovat tilapäisesti hämärtynyt, että tukahduttava poliisivaltio tunkeutuminen yksityisyyden perhe-elämän unohtaa ja että yhteiskunnallista solidaarisuutta korvataan orgioissa yksittäisen kulutuskulttuuria.
"Xmas" on aika juhlia massiivinen keinottelun, joka perustuu velkaantumista "massojen". Se on aika pienennetty työntekijöiden ostaa tuotuja tavaroita luotolla valmistajilta, jotka olivat siirretään matalamman palkkatason alueella: Hinta tietoisuus korvaa luokkatietoisuutta. Picketing Yhdysvaltojen vähittäiskauppiaat, jotka tuomaan Bangladeshista työväkeä kuolemanloukkuja, jossa työntekijöiden ansaita "25 dollaria kuukaudessa, vastoin" Xmas henki ". "Osta ja rohkeasti"! On aika olla hilpeä!
Uuden maallinen, ansaita rahaa "Xmas" on kaslähtöiset kaupallinen tapahtuma motivoi voittoja, mainos ja mieletön palvonta "markkinoilla". Perhe ja naapuruussuhteet ovat nyt sidottu käteistä nexus: Kuka ostaa tai saa eniten kalliita lahjoja kokee suurimman tyydytyksen. "Lahjojen antaminen" perustuu "kulutuksen", joka voisi kuvitella mitään vaihtoehtoa!
Miljoonat pölytettyä yksilöiden kilpailevat ostaa useimpien hyödykkeiden, että heidän credit / debit-kortteja voidaan kattaa. "Hyve" tulee "menestys" on vimmattu sitoutumista markkinoilla.Näkökulmasta poliittista valtaa, yksittäiset kuluttajapainotteisen tietoisuus tarkoittaa toimittamista "markkinoilla" sekä toimitettu hallitsevan luokan, joka hallitsee "markkinoiden suhteita".
Koko "Xmas" ajan korostetaan, että markkinoiden välisiä suhteita wage-earning/salaried yksilöiden ja kaupalliset / taloudelliset eliitit etusijalla tuottavaa (ja valtion) suhteet pääoman ja työn.In "markkinat" taistelu on kuluttajien yli hyödykkeitä, valvoo kaupallinen pääkaupunki. Uudessa Xmas tarina kuluttaja on keskeinen, markkinoilla on välittäjänä kaikkien sosiaalisten suhteiden. "Kristus tarina" on taka kehää, jos ei kokonaan pois. Enimmillään tarina pelkistetään syntymä kohtaus todistamassa lehmiä, lampaita ja kolme "Kings".
Muuntaminen joulun osaksi massiivinen Xmas-markkinoilla tapahtuma laajentaa sen kuluttaja valittaa, lisää myyntiä ja voittoja. Potentiaalisia kuluttajia kaikista uskonnoista (ja ei-uskonnollinen) voivat liittyä kuluttajan orgiat. Se ei ole kyse arvoista, etiikasta tai vakaumusta - se on noin ostaa, myy, velka ja kertymistä. Ollakseen menestyksekäs kaupallinen tapahtuma "kristittyjen" on tukahduttaa politiikan ja etiikan Kristuksen tarinan, joka on dramaattisesti vastustaa upottamalla markkinoilla.
Politiikka Joulutarina
Päähenkilöt joulun tarina, Joosef ja Maria, ovat työväenluokan kotitalous elävät toimeentulon taso. Joseph, puuseppä, on osittain vailla työtä ja ansaitsee minimipalkka. He elävät säästeliäästi, viettävät niukka voitto olennaiseen ja matkustaa halvalla aasi. Paeta sortava hallitus ne vaeltavat etsimään turvallisuutta, toivoen löytävänsä uuden kodin. Raskaana Marian ja hänen työttömien miehensä Joseph etsiä myötätuntoa ja solidaarisuutta köyhiä. Ne koputtaa ovia mutta vuokranantajat lähettää ne pois. Vain köyhä maanviljelijä tarjoaa heille paikka - he voivat jakaa navettaan lampaita ja lehmiä.
Edessä epävarma tulevaisuus ja levoton läsnä, Maria ja Joosef saada aineellista tukea paikallisilta asukkailta Betlehemissä. Kolme viisasta miestä (Magi tai matemaatikot Persia) olemme kansainvälisiä jotka matkustavat tervehtimään uuden perheen. Ne osoittavat suurta huolta vastasyntyneen vauvan Jeesuksen ehkä tarjoamalla suhina perheen stipendin, jotta hän voi opiskella matematiikan ja luonnontieteiden .... Yhteen tuleminen lähiympäristöön ihmisiä ja kolme koulutetut "ulkopuolisten" juhlia Kristuksen syntymää ja tarjota tukea kodittomia perhe, koditon maahanmuuttajat, on ollut tapahtuma ihme ja juhlaan.
Yhteisön solidaarisuutta, jakaminen ruokaa, suojaa, oppiminen ja veljellisen rohkealla mielellä, edessä vainon rikollisen valtion ja avaricious hallitsevan luokan, määrittelee joulun henki.Joulutarina vahvistaa hyveitä sosiaalisen solidaarisuuden eikä yksittäisiä kulutuskulttuuria. Se määrittää hetken, jolloin syvä joukkovelkakirjojen ihmiskunnan syrjäyttää matala mukavasti hyödykkeitä. Se on juhla hetken, jolloin arvot ja hyveet murtaa leipää veljellisen yhteisön etusijalla kertyminen vaurautta.
Joulutarina, kokeiden ja travails Marian ja Joosefin ja Jeesus-lapsen resonoi miljoonien amerikkalaisten työntekijöiden tänään: varsinkin niille, jotka ovat menettäneet työllisyyttä ja on karkoitti kodeistaan. Joulutarina resonoi kymmeniä miljoonia maahanmuuttajia vainottu ja vangittu jonka tyrannimainen toteaa. Joulutarina resonoi miljoonia ihmisiä värit, jotka ovat "pysäytetään ja frisked" by militarisoitu poliisi.
Joulutarina ei resonoi omistajat, sijoittajat ja tiedottajia suurten kaupallisten yritysten, jotka ovat kääntyneet lukuisia osaksi palvojat heidän pikku muovikortteja. Neuvotteluissa "Kristus pois joulun ja tuhoamalla iloa ja toveruutta ja solidaarisuutta jaetun ihmisyyden ilmentymä on juhla Kristuksen syntymän on välttämätöntä jatkaa varallisuutta. Putting "Kristuksen tarina" takaisin Joulu on askel kohti kukistamalla kuluttajapainotteisen tietoisuuden ja uudestaan yhteiskunnallista solidaarisuutta, joten tarpeen päättyy epäoikeudenmukaisuutta.
James Petras, entinen sosiologian professori Binghamton, New York, omistaa 50 vuoden jäsenyyden luokkataistelu, on neuvonantaja maattomien ja työttömien Brasiliassa ja Argentiinassa, ja on ollut mukana kirjoittamassa Globalisaatio Unmasked (Zed Books ).